Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@19:47:50 GMT

سعید براتی، سرباز مرزبانی پس از 15 ماه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۳۴۵۸

سعید براتی، سرباز مرزبانی پس از 15 ماه آزاد شد

 به گزارش خرداد فرمانده مرزبانی کشور از بازگشت "سعید براتی" سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ در میر جاوه، خبر داد.

منبع: رکنا برچسب ها: ترور ، تروریسم ، سعید براتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترور تروریسم سعید براتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری

آفتاب‌‌نیوز :

«سال گربه» در حالی با بازی بهرام افشاری از ۲۲ فروردین‌ماه اکران شد که بازیگر اصلی آن تمام سال گذشته با فیلم «فسیل» روی پرده سینما‌ها بود و به رکوردی قابل توحه رسید. 

افشاری این روز‌ها نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت؟» را هم با نویسندگی، کارگردانی و بازیگری خودش روی صحنه دارد. او همچنین فیلم «هفتاد سی» را نیز با بازی هوتن شکیبا کارگردانی کرده و آماده نمایش دارد و پیش بینی می‌شود که تا چند ماه آینده اکران شود.

حالا، همزمان با آغاز هفته سوم اکران فیلم سینمایی «سال‌گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی پوستر جدید این فیلم نیز با طرحی از محمد روح‌الامین و تصویر بهرام افشاری منتشر شده است.

«سال گربه» پس از دو هفته اکران با ۴۰۸ هزار تماشاگر، بیش از ۲۲ میلیارد تومان فروخته است.

در «سال گربه» بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، لادن ژاوه‌وند، مرتضی تقی‌زاده، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور و نیز علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد (حضور افتخاری) بازی کرده‌اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: سعید عطائیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوین: مرتضی سوری، صداگذار و میکس: علیرضا علویان، موسیقی: پیام آزادی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس: آرام موسوی، طراح جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده، طراح جلوه‌های میدانی: آرش آقابیک، جانشین تولید: شهرام شاهرخ، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سعید بیات، منشی صحنه: حمیرا نعمت‌اله، دستیار تهیه‌کننده: امیرعلی خانی، عکاس: اردلان معروفی، طراح لوگو و پوستر: محمد روح‌الامین، پخش: خانه فیلم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد