Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیردریادار حبیب‌الله سیاری  رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در همایش الماس‌های درخشان و تجلیل از آزادگان ارامنه در فرهنگسرای اشراق تهران اظهار داشت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بنا داشت که از طرق مختلف جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد. 

وی افزود: ناامنی، ترور و جنگ سه هدف و برنامه دشمن در ابتدای انقلاب بود و تا امروز 17 هزار شهید ترور در جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش به تلاش دشمن برای واردکردن صدام حسین به جنگ با ایران اشاره و تاکید کرد: دشمن اطلاعات لازم را به صدام داده و او را مجهز کرده بود و صدام نیز فکر می‌کرد می‌تواند روز اول خرمشهر، سه روز بعد آبادان را فتح کند و در روز هفتم نیز در میدان آزادی به سخنرانی بپردازد اما این خیال باطلی بود و البته دشمنان نیز به صدام گفته بودند که نیروهای مسلح ایران آمادگی لازم برای دفاع ندارند. 

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: بعضی‌ها در کشور ترسیدند و به امام و مسئولان فشار آوردند که قطعنامه‌ها، صحبت‌ها ومیانجی‌گری‌ها را بپذیرند اما امام فرمود عیبی ندارد لکن نخست باید عراقی‌ها از خاک ما بیرون بروند. 

وی خاطرنشان کرد: در صورت ادامه فشارها امام مجددا تاکید کرد که اگر جنگ 20 سال نیز طول بکشد ما خواهیم ایستاد و دست از نبرد نخواهیم کشید. 

 رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش رمز پیروزی دفاع مقدس را مردمی‌ کردن جنگ از سوی امام عنوان کرد و گفت: امام به مردم و ملت تکیه کرد. 

دریادار سیاری افزود: نیروهای مسلح برابر وظیفه و ماموریت خود در جبهه‌های جنگ حضور داشتند و از پیشروی دشمن در جنوب و غرب جلوگیری کردند و این خود حرکت بزرگی بود. حتی نیروی هوایی ما با 140 فروند هواپیما تمامی پایگاه‌های هوایی دشمن را مورد هدف قرار داد اما با این حرکات نمی‌شد پیروزی را در جنگ بدست آورد؛‌بنابراین امام مردمی کردن جنگ را انتخاب کرد. 

وی به حضور قومیت‌ها، ادیان، مذاهب و سنن مختلف در جنگ اشاره و خاطرنشان کرد: همه کسانی که انقلاب و ایران را دوست داشتند پای کار آمدند و از تمامیت عرضی کشور دفاع کردند. 

 رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش به حضور ارامنه در جنگ پرداخت و گفت: ارامنه مردانه پای کار آمدند و با همه توانمندی به دفاع از کشور پرداختند و با کوشش ، هماهنگی و انسجام سبب شدند که هشت سال دفاع مقدس را با پیروزی به پایان برسانند. 

دریادار سیاری هماهنگی و همدلی را رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: عراق علی‌رغم اینکه از سوی چهل کشور حمایت می‌شد تا بن دندان نیز مسلح بود و در مقابل ما هیچ چیز نداشتیم و شرق و غرب هم برای نابودی ما هم‌پیمان شده بودند اما این ما بودیم که پیروز شدیم. 

وی اضافه کرد: این پیروزی در جنگ برای ایران حاصل نمی‌شد مگر با خون شهیدان، جانبازی جانبازان و آزادی آزادگان. 

 رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش به وضعیت اردوگاه‌ها و اسرای ما اشاره و اذعان کرد: اسرای ما با نهایت بی‌رحمی شکنجه می‌شدند و وضعیت اسفناکی داشتند اما آنان چون سرو ایستاده بوده و نشکستند. 

دریادار سیاری ادامه داد: در مقابل ما مطابق با ارزش‌های اسلامی با اسرای عراقی رفتار می‌کردیم،‌بهترین اقدامات از آموزش، یادگیری،‌ آسایش،‌غذا و تفریح را برای آنها فراهم کرده بودیم و البته ما فرهنگ و ارزش‌های خود را برای آنها به نمایش گذاشتیم. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه اظهار کرد: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل..

کد خبر 749363

دیگر خبرها

  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است