Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@14:09:00 GMT

بهره‌برداری از فاز دوم باغ پرندگان تهران تا مهرماه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۳۶۵۱

بهره‌برداری از فاز دوم باغ پرندگان تهران تا مهرماه

شهردار منطقه 4 تهران با اشاره به اتمام عملیات عمرانی احداث فاز دوم پروژه باغ پرندگان در شمال شرق تهران، از بهره‌برداری این باغ تا ابتدای مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سیدعلیرضا حسینی شب‌گذشته در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری در شمال شرق تهران اظهار کرد: فاز دوم باغ پرندگان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان آغاز شده بود که در حال حاضر، با نصب تورهای فلزی و انجام عملیات عمرانی شهری، آماده بهره‌برداری است؛ البته برای ورود پرندگان مورد نیاز این باغ که بالغ بر 3 هزار قطعه پرنده است، با سازمان حفاظت محیط زیست هماهنگی لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 147 گونه گیاهی در باغ پرندگان کاشته شده است، افزود: این باغ، علاوه بر منظره گردشگری، به لحاظ تنوع زیستی و فضای سبز، به بهبود سرانه فضای سبز در شمال‌شرق تهران کمک می‌کند.

حسینی تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که در فاز اول باغ پرندگان وجود داشت، بحث قاچاق برخی گونه‌های پرنده از خارج از کشور بود که پرونده این موضوع با شکایت سازمان حفاظت محیط زیست، همچنان در مراجع قضایی مفتوح است. البته برای فاز دوم، تلاش شده تا با همکاری محیط زیست، دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

شهردار منطقه 4 تهران، یکی از ویژگی‌های این باغ را، مناسب‌سازی برای تردد معلولان دانست و گفت: حداکثر شیب رمپ‌ها و مسیرهای پیش‌بینی شده در باغ، با شیب هشت درصد و 6 درصد تعبیه شده است و معلولان عزیز، به‌راحتی می‌توانند از تمامی مناظر این باغ، استفاده کنند.

وی همزیستی پرندگان در کنار انسان‌های بازدیدکننده از باغ پرندگان را یکی از ویژگی‌های مهم فاز دوم اعلام کرد و افزود: فاز دوم باغ پرندگان به وسعت هفت‌و‌نیم هکتار آماده شده و با توجه به محصور بودن این بخش با تورهای فلزی، پرندگان و بازدیدکنندگان، به‌صورت همزیستی، در این فضا حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/4009/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران