Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:52:32 GMT

هندبال ایران، مالزی را در هم کوبید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۳۷۹۹

تیم ملی هندبال کشورمان در اولین دیدار خود در بازیهای آسیایی جاکارتا تیم مالزی را با نتیجه ٥٥ بر ١١ از پیش رو برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، هندبالیستهای کشورمان در اولین دیدار خود در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مصاف تیم ملی مالزی رفتند و توانستند قدرتمندانه این تیم را با نتیجه ٥٥ بر ١١ از پیش رو بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی کشورمان نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۲۹ بر ۵ و نیمه دوم را با نتیجه ٢٦ بر ٦ به اتمام رساند تا در مجموع با نتیجه ٥٥ بر ١١ اولین دیدار خود را به پایان برساند.

 

تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار روز جمعه به مصاف قطر خواهد رفت.

 

 

علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، میلاد مسائلی، فرزاد رستمی، سلامان بربط، مهدی بیجاری، مهدی موسوی ، محسن باباصفری ، سید علیرضا موسوی ، جلال کیانی، افشین صادقی، کاظم جمعه پور ، احسان ابوئی ، مهرداد صمصامی و شاهو نصرتی اسامی بازیکنان تیم ملی هندبال کشورمان است که در رقابت‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند.


زوران کاستاراتویچ مقدونیه ای سرمربیگری این تیم را به عهده دارد.

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
  • قدم زدن گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را درهم کوبید
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب