Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرضه موفق Note ۸ باعث شد همه کاربران اتفاقات مربوط به Note ۷ فراموش شود اما هنوز درباره باتری Galaxy Note ۹سؤال‌های زیادی وجود دارد.

به گزارش قدس آنلاین،دو نسل از عرضه گوشی‌های Galaxy S۷ با پدیده عجیب منفجر شدن باتری آن‌ها می‌گذرد اما هنوز کاربران سامسونگ ناامیدی خود را از باتری‌های این دستگاه‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرضه موفق Note ۸ باعث شد همه کاربران اتفاقات مربوط به Note ۷ فراموش شود اما هنوز درباره باتری Galaxy Note ۹سؤال‌های زیادی وجود دارد.

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، دونگ‌جین کُوه به مشتریان این شرکت این اطمینان را داده است که اتفاقاتی از دست اتفاقاتی که برای Note ۷ افتاد برای پرچمدار جدید این شرکت نخواهد افتاد. شرکت سامسونگ پس از آن اتفاقات و انتقادهای تندی که نسبت به خط تولید آن شد، چندین قدم اضافه به آزمایش دستگاه‌های خود گذاشته است تا مطمئن شود که این اتفاقات دوباره نخواهد افتاد. این شرکت با قوی‌تر کردن تیم کنترل کیفیت دستگاه‌های خود، سخت گوشی Galaxy Note ۹ را آزمایش کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که این دستگاه از نظر جانی هیچ تهدیدی برای کاربران نخواهد داشت.

علاوه بر این، دونگ‌جین کوه، مدیرعامل سامسونگ مطمئن است که Galaxy Note ۹ نسبت به نسل قبلی خود عملکرد بهتری خواهد داشت و به دلیل سخت‌افزار کاملا به روز، باتری بزرگ و S Pen جدید خود فروش بیشتری از Note ۸ خواهد داشت اما فقط زمان است که این ادعای مدیرعامل شرکت سامسونگ را توجیه می‌کند. شاید هم به مرور زمان علاقه کاربران تلفن‌های هوشمند به سری Note کمتر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باتری سامسونگ قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi

سری ردمی در برند شیائومی از محصولات باکیفیت و خاصی است که توانایی ارائه ویژگی‌های خوبی را به شما دارند.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، اگر به‌دنبال این هستید که گوشی هوشمند خود را از برند چینی شیائومی بخرید، باید بدانید که تنوع محصولات این برند به‌شدت بالا است. در واقع این موضوع باعث شده تا افراد زیادی در خرید این گوشی‌ها سردرگم شوند.

پیشنهادی که برای شما داریم، خرید محصولات سری Redmi است. سری ردمی در برند شیائومی از محصولات باکیفیت و خاصی است که توانایی ارائه ویژگی‌های خوبی را به شما دارند.

شرکت شیائومی برای گوشی‌های هوشمند خود، سری محصولات گوناگونی را راهی بازار کرده است. یکی از بهترین سری‌های این برند، Redmi است. ردمی یک سری گوشی شیائومی محسوب می‌شود که در دسته‌بندی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرند.

قیمت این گوشی‌ها نسبت به مدل‌های پرچم‌دار ارزان‌تر بوده و از مشخصات فنی مناسبی نیز برخوردار هستند. سری ردمی، خود دارای زیرمجموعه‌های مختلفی است که Note از محبوب‌ترین آن‌ها به‌حساب می‌آید. امروز بسیاری از مشتریان این برند سراغ محصولات سری ردمی نوت می‌روند.

درصورتی‌که می‌خواهید گوشی شیائومی بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ محبوب‌ترین محصولات سری ردمی بروید. سری ردمی محصولات گوناگونی را در بازار دارد که از بهترین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد. تمامی این محصولات در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برای خرید موجود هستند.

Redmi Note 13 Pro 5G
یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین محصولات شرکت شیائومی که در دسته‌بندی ردمی قرار می‌گیرد، Redmi Note 13 Pro 5G است. همان‌طور که مشخص است این محصول از پردازنده 5G استفاده کرده و حدود ۱۶ تا ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد.

این پردازنده از سری اسنپ‌دراگون 7s بوده و در کنار ۱۲ گیگابایت رم به شما ارائه شده است. نمایشگر AMOLED این دستگاه ۶.۶۷ اینچ اندازه داشته و رزولوشن آن نیز ۱۲۲۰×۲۷۱۲ است. دوربین اصلی آن ۲۰۰ مگاپیکسل کیفیت داشته و از یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

Redmi Note 13 Pro Plus
محصول دیگری که از سری ردمی نوت باید به شما معرفی کنیم، گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی است. قیمت این گوشی جدید و قدرتمند حدود ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان بوده و از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

موضوع دیگری که در رابطه با این مدل وجود دارد این است که از فناوری 5G پشتیبانی کرده و این موضوع را مدیون پردازنده مدیاتک Dimensity 7200 Ultra است. صفحه‌نمایش این مدل بسیار باکیفیت بوده و دارای ۴۴۶ پیکسل بر اینچ تراکم پیکسلی است.

همانند مدل قبلی از یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این محصول استفاده کرده‌اند. همچنین باتری به‌کاررفته در آن نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. البته این گوشی به‌همراه یک شارژر ۱۲۰ واتی ارائه می‌شود که در ۱۹ دقیقه باتری را به‌طور کامل شارژ می‌کند.

Redmi Note 12 Pro 4G
اگر نمی‌خواهید برای خرید محصولات شیائومی هزینه زیادی کنید، خرید شیائومی نوت ۱۲ پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی یکی از محبوب‌ترین محصولات ردمی است که فروش بیشتری را در بازار تجربه می‌کند.

این گوشی عالی که حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان قیمت دارد، از ۸ گیگابایت رم، پردازنده اسنپ‌دراگون 732G، 256 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه‌نمایش AMOLED FHD بهره می‌برد. ظرفیت باتری این مدل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و با کمک آداپتور ۶۷ واتی در ۴۴ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

Redmi Note 12 5G
مدل قبلی که از گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو بررسی کردیم، نسخه 4G این گوشی بود؛ اما در این مدل از فناوری 5G نیز پشتیبانی شده است. این فناوری به‌دلیل استفاده از پردازنده ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 1080 به‌وجود آمده است.

میزان رمی که در این مدل وجود دارد ۱۲ گیگابایت بوده و حسگر اصلی دوربین آن نیز ۵۰ مگاپیکسل کیفیت دارد. در این مدل نیز همانند مدل‌های دیگر از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی استفاده کرده‌اند. صفحه‌نمایش این مدل همانند مدل‌های بالا از نوع AMOLED با کیفیت FHD است.

Redmi Note 13 Pro 4G
اگر به مدل‌های جدید برند شیائومی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید ردمی نوت ۱۳ پرو را نیز در اولویت‌های خود قرار دهید. البته باید در نظر داشته باشید که این مدل از شبکه 4G پشتیبانی کرده و نسل ۵ را پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت این گوشی در بازه ۱۴ میلیون تومان بوده و از رم ۱۲ گیگابایتی، پردازنده مدیاتک Heilo G99 و نمایشگر با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ استفاده می‌کند. همچنین نرخ به‌روزرسانی صفحه‌نمایش آن از ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی کرده و دارای یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

Redmi Note 13 4G
بسیاری از مدل‌های جدید گوشی شیائومی وجود دارند که در دسته مدل‌های اقتصادی نیز قرار می‌گیرد. ردمی نوت 13 4G نیز از این گوشی‌ها بوده و قیمت آن بین ۸ تا ۹میلیون تومان است. پردازنده استفاده‌شده در این مدل، اسنپ‌دراگون ۶۷۵ با فناوری ۶ نانومتر است.

میزان رمی که برای این مدل در نظر گرفته شده معادل ۸ گیگابایت بوده و از یک حافظه داخلی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد. دوربین اصلی این مدل ۱۰۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد. ظرفیت باتری آن نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به‌همراه قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی است.

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان گوشی هوشمند در دنیا است. سالانه تعداد زیادی از محصولات این برند به‌فروش رفته و هرکدام از سری محصولات مختلف آن هستند. یکی از بهترین سری‌های این برند، سری Redmi است. ردمی محصولاتی از شیائومی به‌حساب می‌آید که قیمتی مناسب در کنار سخت‌افزارهای قوی را ارائه می‌کند.

کد خبر 748542

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها