Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@17:46:56 GMT

کاهش خرید نفت کره جنوبی از ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۲۹۸

 آمارهای منتشر شده توسط گمرک کره جنولی نشان می دهد، میزان خرید نفت این کشور از ایران در ماه جولای نسبت به مدت مشابه سال قبل 43.5 درصد کاهش داشته و به 788 هزار و 651 تن رسیده است.

این رقم معادل 5.8 میلیون بشکه است. این گزارش حاکی است، پنجمین وارد کننده بزرگ نفت جهان در ماه گذشته میلادی مجموعا 12.9 میلیون تن نفت خام وارد کرده، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل، 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 میلیون تن بوده است.

آمارهای نهایی از میزان خرید نفت کره جنوبی در ماه گذشته میلادی در اواخر این ماه از سوی شرکت ملی نفت کره منتشر خواهد شد.

دولت آمریکا از تمامی کشورها خواسته است تا خرید نفت خود از ایران را به صفربرسانند. تحریم های آمریکا علیه صنعت نفت ایران از ماه نوامبر به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گمرک نفت ایران جهان کره جنوبی صنعت نفت ایران کره جنوبی خرید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آیفون در چین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که با توسعه حضور گوشی‌های هوآوی در بازار چین فروش آیفون در این کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد سقوط کرده است.

چین بزرگترین بازار گوشی جهان به شمار می‌رود و در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازار این کشور دست شرکت اپل بود اما طی سال جاری این رقم به حدود ۱۵ رسیده است.

در حالی فروش گوشی‌های آیفون در چین سقوط کرده که فروش گوشی‌های هواوی ۷۰ درصد جهش کرده و این شرکت چینی حالا سهمی برابر اپل آمریکایی از بازار گوشی چین دارد.

طی ماه‌های گذشته شرکت ویووی چین توانست با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگترین فروشنده گوشی در بازار چین تبدیل شود. هم اکنون برند آنر دومین برند پرفروش گوشی در چین به شمار می‌رود و پس از آن شرکت اپل و هواوی قرار دارند.

سقوط ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های اپل در بازار چین موجب شده تا این شرکت بدترین عملکرد خود در بازار چین در ۴ سال گذشته را به ثبت برساند.

کد خبر 6087324 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی