Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشر فیلمی از حاشیه تمرین استقلال توسط رسانه رسمی این باشگاه در فضای مجازی، منجر به حکم محرومیت دو بازیکن جوان آبی ها از سوی کمیته اخلاق شد.

صبح امروز این دو بازیکن به همراه یکی از مسئولین باشگاه استقلال در کمیته اخلاق حضور پیدا کردند تا ضمن ادای توضیحاتی در خصوص اتفاقی که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد، درخواست کاهش مدت زمان محرومیت خود  یا عفو کامل را نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار باشگاه استقلال از کمیته اخلاق این است که باتوجه به جوانی و بی تجربه گی این دو بازیکن و مسبوق به سابقه نبودن رفتاری از این دست و به منظور کمک به این دو بازیکن جوان، آنها را مورد بخشش قرار دهند.

سجاد آقایی و الهیار صیادمنش دو بازیکن جوان تیم استقلال هستند که اخیرا با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یکماه از همراهی این تیم در میادین محروم شده اند. 

کد خبر 4375170 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مردم علیه احتکار تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال تراکتورسازی بازی های آسیایی والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان وینفرد شفر فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد

دریافت 5 MB کد خبر 6082258

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی