Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@18:57:40 GMT

حضور ۷۷۰۰ نفر در طرح اوقات فراغت در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۳۵۷

حضور ۷۷۰۰ نفر در طرح اوقات فراغت در استان قزوین

 

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام عباس نظری دیروز 23 مرداد در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان، گفت: امسال با همکاری خوب حوزه علمیه قزوین در ایام تعطیلات تابستان برنامه‌های مختلف بصیرتی، آموزشی، سبک زندگی اسلامی برگزاری بوستان‌های معرفت، جلسات مشاوره خانواده، برنامه‌های تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه و اردوی زیارتی به شهرهای مقدس قم و مشهد و همچنین برگزاری جشنواره‌های ورزشی در کلیه شهرها و روستاهای استان به خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امروز نسل نوجوان و جوان ما تشنه فرهنگ ناب اسلامی بوده و نباید اجازه دهیم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این فرهنگ اصیل را از فرزندان ما بگیرند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهایی که می‌تواند هم به کودک و نوجوان و هم به والدین آنها در تعیین نحوه گذراندن اوقات فراغت کمک زیادی کند، نظرخواهی از آنهاست، اینکه از فرزند خود سوال کنیم به چه چیزهایی علاقه‌مند هستند و دوست دارند در چه کلاس‌هایی شرکت کنند، همچنین والدین را از تصمیم گیری تحمیلی و اجباری برای فرزندانشان دور سازیم.
حجت‌الاسلام نظری تصریح کرد: باید توجه نماییم که اوقات فراغت تنها برگزاری کلاس‌های آموزشی نیست، بلکه باید فضایی فراهم شود تا کودکان، نوجوانان و جوانان در کلاس مورد علاقه خود شرکت کنند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: اوقات فراغت فرصتی برای تمرین مهارت‌های زندگی است؛ زیرا دانش آموزان در طول سال تحصیلی سرگرم درس، مشق و کتاب بودند، برگزاری این کلاس‌ها می‌تواند در روحیه آنها تأثیر بسزایی داشته باشد.
وی اظهار کرد: متولیان برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت باید در طرح ها و برنامه‌های تابستانی خود، فرهنگ کار و مهارت را زنده کنند تا در آینده افرادی توانمند به جامعه تحویل دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین قرآن اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه

جمال برفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» به مناسبت حمله مشروع و غرور آفرین تنبیهی سپاه سرافراز ایران اسلامی به رژیم منحوس، جعلی و متجاوز صهیونیستی و همچنین در آخرین روز هفته هنر انقلاب اسلامی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه در روز ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار گردید.

وی افزود: این برنامه به ابتکار و همت معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و انجمن نقاشان معاصر به فاصله یک روز از پیروزی و پاسخ غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم متجاوز اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت سرداران سپاه اسلام طراحی و اجرا گردید.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این برنامه مورد استقبال و توجه بسیار خوب شهروندان قرار گرفت و همچنین به صورت همزمان و زنده از طریق شبکه سراسری خبر و شبکه استانی زاگرس قرار گرفت.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد ادای دین، تقدیر و تشکر هنرمندان از پاسخ کوبنده سپاه اسلام به رژیم منحوس صهیونیستی و نشر ارزشهای مقاومت و خلق آثار هنری و روایت مظلومیت ملت مظلوم غزه بود.

برفی خاطرنشان کرد: ادامه کارگاه و نمایشگاه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در طبقات ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079473

دیگر خبرها

  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه