Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: تجمع روز گذشته دانشجویان مشهدی به مناسبت بزرگداشت روز مقاومت اسلامی و مقاومت علیه ابرقدرت‌ها و استکبارجهانی صورت گرفت.

امیرمحمد چناری، دانشجوی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجمع روز گذشته دانشجویان انقلابی در صحن قدس آستان قدس رضوی گفت: این تجمع روز گذشته به مناسبت بزرگداشت روز مقاومت اسلامی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چناری با بیان اینکه حدود ۱۵۰ دانشجو در این تجمع مشارکت داشتند، افزود: خواستیم به همه چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور ثابت کنیم که در برابر ابر قدرت‌ها و استکبارجهانی هیچ وقت دست از مقاومت بر نمیداریم.

دانشجوی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) تصریح کرد: سخنرانی این تجمع را مجید فاطمی ارفع، مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی بر عهده داشت و بیانیه‌ سخنان حضرت آقا به زبان عربی برای جوانان عرب زبان قرائت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشهد خراسان رضوی دانشگاه امام رضا دانشگاه بین المللی بسیج طلاب بیانیه روز مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در پاکدشت

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین از ساعت ۱۶:۳۰ بعد از ظهر چهارشنبه در مصلی پاکدشت، در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، جنایات رژیم منحوس اسرائیل طی روزهای اخیر به اوج خود رسید و به ویژه حادثه وحشیانه بیمارستان شفا قلب هر انسان آزاده ای را به درد آورد.

در پی این فاجعه انسانی و داغدار شدن همه انسان‌ها، به ویژه مسلمانان جهان، مردم مؤمن و روزه دار پاکدشت بعد از ظهر چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، تجمع خواهند کرد.

کد خبر 6063541

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد
  • اعلام انزجار مردم ارومیه از جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در پاکدشت
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم