Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 سید جلال ملکی، با اشاره به آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان سراج اظهار کرد: ساعت 00:13 بامداد امروز آتش سوزی در این منزل مسکونی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد و با توجه به کثرت تماس شهروندان چهار ایستگاه به همراه بالابر و خودروی تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند و اولین گروه پس از سه دقیقه در محل حادثه حاضر شد و آتش نشانان مشاهده کردند که یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی که در پایین آن 120 متر زیرزمین به ظاهر با کاربری پارکینگ دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این بخش تنها یک خودرو و یک موتورسیکلت بود و در کنار آن مقدار زیادی لوازم قابل اشتعال از جمله رنگ، تینر و بنزین در وضعیت ناایمنی قرار داشت.

به گزارش ایسنا سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه زیرزمین این ساختمان کاملا شعله ور بود افزود: آتش از زیرزمین آغاز شده بود و طبقات بالایی را نیز در بر گرفته بود که خوشبختانه فردی در داخل ساختمان محبوس نبود.

وی افزود: شدت شعله‌های آتش به حدی بود که چندین متر از دهانه‌های زیرزمین به بیرون می‌زد و عملیات نفوذ را با مشکل مواجه کرده بود و شدت آتش به حدی بود که منجر به ریزش سقف پارکینگ شده بود. همچنین در حین آتش سوزی چند انفجار نسبتا شدید هم رخ داد که در تخریب سقف تاثیرگذار بود.

ملکی ادامه داد: در نهایت آتش نشانان با تاکتیک‌های عملیاتی خوبی که اتخاذ کردند توانستند از نفوذ آتش به اطراف جلوگیری کنند و آتش را خاموش کنند که در نهایت این عملیات در ساعت 3:24 به پایان رسید.

 سازمان اورژانس کشور نیز در مورد این حادثه اعلام کرد که پس از اعلام آن سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و به گفته روابط عمومی این سازمان حریق خیابان سراج سه مصدوم داشت که دو نفر آنها به صورت سرپایی در محل درمان شدند و یک نفر به مرکز درمانی اعزام شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی حریق ساختمان پارکینگ صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد