Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@18:25:50 GMT

محصولات جانبی «فیلشاه» به بازار رسید/ عرضه در «ایران‌نوشت»

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۳۷۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، ‌ پس از استقبال خوب کودکان و خانواده ها از فیلم سینمایی «فیلشاه» تازه ترین اثر گروه «هنرپویا»، هم اکنون محصولات جانبی این انیمیشن روانه بازار شد.

این محصولات شامل نوشت‌افزار، لوازم التحریر، پوشاک، بازی فکری و ... است که با نزدیک شدن به فصل مدارس، روز گذشته سه‌شنبه ۲۳ مرداد با حضور وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و دیگر مسئولین در نمایشگاه «ایران نوشت» رونمایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌ها و کودکان می‌توانند برای تهیه این محصولات از ۲۲ مرداد الی ۲ شهریور از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب به محل این نمایشگاه در «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» در خیابان حجاب تهران مراجعه نمایند.

گروه «هنرپویا» پیش از این و همزمان با اکران انیمیشن سینمایی «فیلشاه»، کتاب نقاشی «فیلشاه» را توسط انتشارات سوره مهر منتشر کرد و موفق شد عنوان پرفروش‌ترین کتاب کودک و نوجوان سوره مهر در سی و یکیمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را نیز به کارنامه افتخارات «فیلشاه» بیافزاید.

«فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، محصول گروه «هنرپویا» است که از نوروز ۹۷ با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» روی پرده سینماها رفت و توانست با فروش بیش از ۸ میلیارد تومانی، به پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران تبدیل شود. عنوانی که پیش از آن در اختیار «شاهزاده روم»، محصول قبلی گروه «هنرپویا» قرار داشت.

کد خبر 4375185 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: اسباب بازی ایرانی انیمیشن فیلشاه لوازم التحریر مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی سینمای مستند فیلم کوتاه کنسرت موسیقی سریال ایرانی موسیقی پاپ برنامه رادیویی انیمیشن تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری اقدام به اهدای کتاب کرد.      همزمان با برگزاری گرامیداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، "طرح هر کلاس، یک قفسه کتاب" در مدارس کم برخوردار شهر یزد با حضور مسئولین اجرا شد و دبستان پسرانه دکتر سیدمحمد بهادری و مدرسه دخترانه خاتمی در منطقه کم‌برخوردار صدرآباد از نعمت قفسه کتاب و سرگرمی فکری برخوردار شدند.     این طرح ماندگار با هدف اجرای برنـامه‌های ســلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری؛ ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد.      

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین