Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایران نژاد در گفتگو با خبرنگار مهراظهار داشت: مأموران و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک حین گشت و کنترل و پایش واحدهای صنعتی و خدماتی، متوجه تخلیه غیر مجاز پسماند در محدوده اراضی ضلع جنوب غربی روستای گنجاب شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک تصریح کرد: طبق بررسی های به عمل آمده و مدارک و مستندات مکشوفه از محل دپوی پسماندهای تخلیه شده مشخص شد که پسماندهای موجود متعلق یک واحد صنعتی از یکی از استان های همجوار که در زمینه تولید محصولات پلاستیکی فعالیت دارد، بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران نژاد در ادامه تشریح کرد: این واحد به صورت غیر مجاز پسماندهای صنعتی را در محل مذکور تخلیه کرده و سپس اقدام به آتش زدن آنها می نمود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر واحد صنعتی مذکور که موجبات آلودگی محیط زیست را فراهم آورده بود از طرف این اداره برای صدور حکم قضایی به دادگاه معرفی شده است.

ایران نژاد در پایان گفت: طبق ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند، اشخاص متخلف در این زمینه به حکم مراجع قضایی به جزای نقدی محکوم و بر اساس ماده ۲۰ این قانون، خودروهای تخلیه کننده پسماند های صنعتی ویژه در اماکن غیرمجاز، علاوه بر اعمال حداکثر مجازاتهای مذکور، تا ده هفته توقیف محکوم خواهند شد و بر اساس قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون مجازات اسلامی تحت پیگرد حقوقی و قضایی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 4375213

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ایران نژاد محیط زیست قزوین مدیریت پسماند مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف صد هزار حلزون در شهرضا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره محیط زیست شهرضا گفت: متخلفی که در زمینه نگهداری، پرورش، خرید و فروش حلزون در شهرستان شهرضا فعالیت می‌کرد، با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.


رمضان قبادپورافزود: با استناد به بند ج ماده ۱۰ و ۷ قانون شکار و صید مواد یک و ۸ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضائی معرفی و صد هزار حلزون نیز کشف شد.


حلزون نوعی نرم تن در رده شکم پایان و از خانواده بی مهرگان است.

دیگر خبرها

  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماندها تهیه شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند‌ها تهیه شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند تهیه شد
  • نظارت‌های محیط زیست در حوزه مدیریت پسماند هوشمند می‌شود
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست