Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@02:18:53 GMT

برنامه قطع احتمالی برق شهر تهران +جدول

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۵۲۰

برنامه قطع احتمالی برق شهر تهران +جدول

برنامه روزانه قطع برق تهران برای بیست و چهارم مردادماه منتشر و محل قطعی‌های برق به‌ صورت جدول، مشخص شده است تا شهروندان تهرانی بتوانند از قطعی یا عدم‌ قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت نیرو، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، برنامه اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق شهر تهران را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

وزیر نیرو: توهم پر آبی را کنار بگذاریم

این شرکت به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمان‌بندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه‌بندی مناطق در پنج دسته بر اساس ساعت زمانی مشخص اقدام کرده است و مشترکان می‌توانند با مراجعه به جدول ذیل و بر اساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه‌بندی خود را مشخص و از زمان‌بندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع حاصل کنند و لازم به ذکر است که گروه‌های اعلام شده تا اطلاع بعدی ثابت است.

جدول خاموشی‌ها در این لیـــــــــــــــــــنک قابل مشاهده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ قطع برق قطعی برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خانگی مقابل یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر در آستانه فتح لالیگا قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان کادیس بود و میهمان رده هجدهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست این بازی را براهیم دیاس در دقیقه 51 ، دومین گل را جود بلینگام در دقیقه 68 با پاسی از دیاس داد تا او روی هر دو گل نخست تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد. سومین و آخرین گل بازی هم در دقیقه 3+90 توسط خوسلو رقم خورد. به این ترتیب بیست‌و‌هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها ثبت  و شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف این بازی 87 امتیازی شدند. این بدان معناست که اگر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها در جدول رده‌بندی یعنی بارسلونا امشب (ساعت 20) نتواند رقیب همشهری‌اش جیرونا را شکست دهد، سی‌و‌ششمین قهرمانی‌شان کهکشانی‌ها در لالیگا مسجل خواهد شد. پیروزی بارسلونا اما قهرمانی رئالی‌ها را مشروط به کسب پیروزی در هفته آینده خواهد کرد.

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

در آخرین بازی امشب لالیگا نیز از ساعت 22:30 اتلتیکومادرید رده چهارمی میهمان مایورکا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید 87 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارند. جیرونا با 71 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز روی پله چهارم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح