Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@03:28:37 GMT

هنگام خرید درب ضدسرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۵۲۳

جهت امنیت بیشتر باید از درب ضدسرقتی استفاده شود که از استانداردهای این محصول برخوردار بوده و از درب‌های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و در همه جهات دارای استانداردهای جهانی باشد. آفتاب‌‌نیوز : در حال حاضر در بازار ایران درب های ضد سرقت به سه دسته درب ضد سرقت ترکیه ای، درب ضد سرقت ایرانی و در ب ضد سرقت چینی تقسیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین در ضد سرقت ترک از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار می باشد. در سال های اخیر درب های ضد سرقت ایرانی نیز چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ کیفیت به درب های ترک بسیار نزدیک شده اند اما هنوز در مواردی اندک می توان گفت که درب های ضدسرقت ترک مزایایی به نسبت نمونه ایرانی و چینی دارا می باشند.
ویژگی‌های کلیدی درب ضد سرقت:
موارد ذکر شده در زیر باعث ایجاد تفاوت میان درب‌های ضد‌سرقت و درب‌های معمولی می شود:
• چارچوب در ضد سرقت• قفل و لولای درب• رویه ی درب ضدسرقت• وزن درب
نصب درب ضد سرقت
نصب درب ضد سرقت بسیار مهم است و اگر در مرحله نصب درب کوتاهی شود ممکن است در آینده به مشکل بر خورد و همانند درب اتاق یا درب سرویس بهداشتی نیست که نصب راحتی داشته باشد. بهتر است این کار را به متخصص این کار بسپارید و خیلی به افرادی که ادعا می کنند درب ضد سرقت را بدون تخریب نصب می کنند اعتماد نکنید. نصب چارچوب درب ضد سرقت یکی از مهمترین بخش های نصب درب می باشد و اگر چارچوب درب به درستی نصب شده باشد مقاومت درب را تضمین می کند.
نکته آخر:
جهت امنیت بیشتر باید از درب ضدسرقتی استفاده شود که از استانداردهای این محصول برخوردار بوده و از درب‌های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و در همه جهات دارای استانداردهای جهانی باشد. 
متاسفانه مرجع دقیق و کاملی در مورد درب ضد سرقت و آشنایی با آن در اختیار مردم نمی باشد و متاسفانه برخی از شرکت های ارائه دهنده درب ضد سرقت و درب چوبی از این ناآگاهی مردم سو استفاده کرده و درب هایی که از نظر ظاهری بسیار به درب های ضد سرقت شبیه می باشند را به عنوان درب ضد سرقت به فروش می رسانند که از استانداردهای این محصول برخوردار نمی باشند.
شرکت چوب صنعت دریس با بیش از 15 سال سابقه در حوزه واردات درب ضد سرقت و تولیدات صنایع چوبی همانند درب های چوبی، درب لابی، درب داخلی و کابینت چوبی هم اکنون به یکی از بزرگترین شرکت ها در حوزه درب و صنایع چوبی تبدیل شده است. جهت هماهنگی برای بازدید از نمایشگاه چوب صنعت دریس و مشاهده نمونه کارهای این شرکت به این آدرس مراجعه فرمایید. کد خبر: ۵۳۵۰۸۴ تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: درب ضدسرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!