Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@22:44:24 GMT

کشف 30 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکارشده در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۷۴۱

کشف 30 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکارشده در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از کشف یک انبار با 30 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار‌شده در استان گلستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه پلیس استان گلستان، علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: «ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مینودشت پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی موفق به کشف انبار انباشت لوازم خانگی شامل کولر اسپیلت، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه انبار مورد نظر فاقد ثبت در سامانه انبار و کالا و مالک آن نیز پروانه کسب نداشته است، افزود: «ارزش کالای احتکار‌شده از سوی کارشناسان بیش از 30 میلیارد ریال برآورد شده است.»

وی از تحویل یک نفر دستگیرشده به مراجع قانونی خبر داد و اضافه کرد: «در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اقدامات حرکت در مسیر اهداف دشمن بوده و پلیس بر خود وظیفه می‌‌داند با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آنان به مراجع قانونی اقدام کند.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشنده لوازم ورزشی قاچاق به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: پرونده عرضه و نگهداری انواع کتانی و لباس ورزشی قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط لوازم ورزشی قاچاق، متهم را به پرداخت ۳۳ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

امینی گفت: بازرسان صنعت معدن تجارت استان در بازرسی از واحد صنفی، لوازم ورزشی قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6077461

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • کسب رتبه سوم گلستان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • فروشنده لوازم ورزشی قاچاق به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شد