Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@13:53:09 GMT

برگزاری اردوی جهادی 10 روزه در فارسان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۷۴۹

برگزاری اردوی جهادی 10 روزه در فارسان

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازندگی سپاه ناحیه شهرستان فارسان، هدف از برگزاری اردوهای جهادی را رضای خدا عنوان کرد و گفت: بزرگترین دستاورد اردوهای جهادی حمایت از طرح های عمرانی و حضور جهادگران در جبهه جهاد اکبر و مبارزه با نفس است.

وی افزود: رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازندگی سپاه فارسان تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری اردوهای جهادی؛ سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است. در اردوی جهادی، دانش آموزان و دانشجویان جهادگر با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.

گفتنی است: اردوی جهادی 14نفر از دانش آموزان جهادگر فارسانی نیز در محدوده ناحیه مقاومت فارسان برگزار شد، که در این اردو اقدام به هرس باغ درختان و گلهای محمدی و اصلاح سیستم آبیاری قطره آن کردند. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مشاور آموزشی آموزش وپرورش با اشاره به نزدیک شدن کنکور و ضرورت کاهش اضطراب دانش آموزان در این روز‌ها گفت: یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز قبل از کنکور لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

حسینی افزود: خواب، تغذیه کافی و باکیفیت از عوامل مهار اضطراب است.

او ادامه داد: دانش آموزان باید اهداف واقع بینانه برای خودشان را تعیین کنند و این را بدانند که کنکور یک مرحله از زندگی به حساب می‌آید و کل زندگی آنها نیست.
جیریایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات هم با اشاره به تأثیر نتایج ۴۰ درصدی آزمون تحصیلی سال سوم و چهارم دبیرستان دانش آموزان در رتبه کنکور آنها از تدابیر لازم برای برگزاری آزمون این مقاطع به صورت کاملا سالم خبر داد.

وی افزود: کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه و در قالب آزمونی جامع برای ۵ گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان برگزار خواهد شد.

براساس اعلام سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور سراسری دو بار در سال خواهد بود و تاریخ کنکور ۱۴۰۳ برای نوبت اول کنکور سراسری، ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و برگزاری نوبت دوم کنکور، ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری