Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محدوده کوچه سه خیابان فدائیان اسلام در سی متری قائم، نخستین محدوده ای است که حداقل تا ساعت 9:30 صبح امروز، خاموشی را به تجربه می کند.

همچنین برق محدوده خیابان 14 معصوم شرقی در 45 متری شهید صدوقی (ره)، منطقه دیگری است که از ساعت 8:30 صبح و به مدت 3 ساعت و 30 دقیقه قطع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکنان خیابان سعادتی در بلوار جمهوری نیز از ساعت 12 تا ساعت 14 امروز، خاموشی برق خواهند داشت.

این خاموشی ها تنها به منظور بهینه سازی شبکه فشار متوسط انجام می شود و این شرکت تا اطلاع ثانوی، برنامه ای برای خاموشی های گسترده در سطح استان ندارد.

انتهای پیام/ت

 تا اطلاع ثانوی برنامه ای برای خاموشی های گسترده در سطح استان ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش، از آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح شهر ، عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عملیات عمرانی همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی به سمت بلوار مدرس غربی یکی از مجموعه خدمات برنامه ریزی شده در سال جاری است که هم اکنون در دست اقدام می باشد.
مجموعه عملیات عمرانی با هدف تامین نیازمندیهای شهر و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان انجام میپذیرد.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898444

دیگر خبرها

  • اطلاعیه خاموشی برق در چرام
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است