Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:29:21 GMT

تامین ۲۵درصد گوشت کشور توسط عشایران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۷۶۷

تامین ۲۵درصد گوشت کشور توسط عشایران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رئیس امور عشایر کشور در چهارمین گردهمایی سراسری مسئولین امور عشایر شهرستان های سراسر کشور که با حضور آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، دکتر شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و حجت الاسلام والمسلمین یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان برگزار شد گفت: عشایر ۲۵درصد گوشت کشور را تولید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس قندالی افزود: عشایر نقش پر رنگی در تولیدات دامی دارند.

وی تولیدات دامی عشایر را ۱۹۰ هزارتن بیان کرد و خاطرنشان کرد: عشایر کشور ۲۸درصد دام سبک کشور را در اختیار دارد.
قندالی تصریح کرد: ۳۵درصد صنایع دستی کشور نیز توسط عشایر کشور به بازار وارد می شود.

قندالی با اشاره به اینکه عشایر کشور بسیار فعال و تلاشگر هستند تصریح کرد: یکی از وظایف ما حفظ کرامت عشایر است و خدمتی که به آنها می شود هیچ منتی بر آنها نیست.

وی گفت: از سال ۶۶تا ۸۷ جمعیت عشایری ثابت بوده و تغییرات چندانی نداشته است.

قندالی افزود: در تولیدات عشایری افزایش بهره وری و تنوع معیشتی را داریم که یکی از سیاست های ماست.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در توانمندسازی عشایر در سالهای اخیر اتفاقات خوبی رخ داده است.
وی از اختصاص سالانه ۲۵۰میلیارد تومان اعتبار برای عشایر خبر داد که ابراز امیدواری کرد امسال نیز این مبلغ تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: در حوزه تولیدات امور عشایر نیز سیاست ما راه اندازی زنجیره تولید است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

عشایر نقش پر رنگی در تولیدات دامی دارند

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پارسال ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از مالیات اخذ شده با بررسی‌های صورت گرفته به مودیان تولیدکننده در استان برگشت داده شد.

شکوری افزود: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی، دیرکرد در استرداد مالیات بر ارزش افزوده بود که با رویکرد جدید نظام مالیاتی و پس از اصلاحاتی که در قانون مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفت، استرداد مالیات بر ارزش افزوده به‌شدت سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه تسریع در امور مربوط به استرداد مالیات یکی از شاخص‌های نشان دهنده تکریم ارباب رجوع است، تصریح کرد: موضوع برخی از این استرداد‌ها چندین سال طول کشیده بود ولی این موضوع به روز شده است و تاخیر در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد سازمان امور مالیاتی حمایت از تولید است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما تسهیلگری در خصوص مالیات برای بخش تولید است، چرا که اگر چنین حمایت‌هایی انجام نشود اشتغال و تولید در کشور تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

شکوری با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از درآمد‌های استان زنجان از طریق مالیات تامین می‌شود، گفت سهم درآمد‌های مالیاتی در تامین منابع بودجه ۷۴۸ همت (هزار میلیارد تومان) و سهم استان در سال گذشته در تامین درآمد‌های مالیاتی ۹۲ هزار میلیارد ریال بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مالیاتی که از سوی صنوف، واحد‌های تولیدی و خدماتی و همه مودیان پرداخت می‌شود به جامعه باز می‌گردد و صرف عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است