Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:14:37 GMT

رسمی: انتقال پورعلی گنجی به ترابزون اسپور منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۸۸۸

رئیس باشگاه ترابزون اسپور پیرامون آخرین وضعیت نقل و انتقالات به صورت رسمی از منتفی شدن حضور سومین ایرانی در این تیم خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد آقااوغلو با اعلام رسمی منتفی شدن انتقال مرتضی پورعلی‌گنجی به ترابزون، از منتفی شدن تلاش باشگاه برای جذب ذکی یاوور، بازیکن تیم گنچلر بیرلیغی هم خبر داد و گفت:« خواسته‌های مرتضی تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین انتقال او را لغو کردیم. در مورد ذکی یاوروم هم باید بگویم فعلاً به او فکر نمی‌کنیم».


آقا اوغلو درباره‌ی پروژه‌ی جدید نقل و انتقالات این باشگاه، آنتونی بازیکن بیرشبا گفت:« باشگاه آنتونی 1.1 میلیون یورو می‌خواهد و می‌گوید این مبلغ باید نقد پرداخت شود. گفت و گوهای ما در این مورد ادامه دارد».


آقا اوغلو درباره‌ی خبرهای منتشرشده مبنی بر پیوستن ستاره‌ی ترابزون یوسوف یازیجی به رئال سوسیداد هم گفت:« به ما نه چیزی پیشنهاد شده و نه از این شایعات خبری داریم. بعضی‌ها چیزهایی می‌گویند ولی قرار نیست به حرف هر کسی اهمیت بدهیم. اگر با مبلغ مد نظر ما موافقت کنند ممکن است بنشینیم و مذاکره کنیم. در حال حاضر رقم‌هایی که سر زبانها است با آنچه ما می‌خواهیم خیلی تفاوت دارد».


آقا اوغلو درباره‌ی شایعات مبنی بر استعفای خیرالدین حاجی صالح‌اوغلو، معاون باشگاه گفت:« خیرالدین دو روز مرخصی خواسته است. خیلی خسته شده و می‌خواهد کمی استراحت کند. ما هم موافقت کردیم. استعفایی در کار نیست».

 

مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • پدر جغرافیای ایران کیست؟
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند