Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@16:05:51 GMT

مردم سیروان به کمپین مردم علیه احتکار پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۴۸۹۰

مردم سیروان به کمپین مردم علیه احتکار پیوستند

مردم شهرستان سیروان به کمپین "مردم علیه احتکار" پیوستند و در این راستا از مسئولین در خواست رسیدگی انقلابی به وضع موجود کشور وبرخورد انقلابی با محتکران را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ایلام بیدار ،این روزها نابسامانی در وضعیت اقتصادی کشور همه مردم را خواه ناخواه درگیر کرده است به طوری که کاسبان، مردم عادی و همه اقشار نگران اوضاع نابسامان اقتصاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی است مردم با راه انداختن کمپین‌هایی خواستار رسیدگی مسئولان به اوضاع و برخورد با متخلفان می‌شوند، "#مردم_علیه_احتکار" یکی از این کمپین‌ها است که در آن مردم را به مبارزه علیه احتکار دعوت می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد مواردی از احتکار را به مسئولان مربوطه اطلاع دهند و از آنجایی که هر زمان ملت پای کار آمدند مشکلات رفع شده‌اند، امید است با حضور مردم در میدان جنگ اقتصادی ایران یک بار دیگر از میدان مبارزه با دشمن سربلند بیرون آید.

ملت ولایتمدار شهرستان سیروان نیز هم‌پای دیگر مردم در گوشه و کنار کشور پهناور ایران اسلامی ضمن درخواست از مسئولین برای برخورد انقلابی با محتکران به کمپین "#مردم_علیه_احتکار" پیوستند و حمایت خود از نظام را اعلام داشتند و تاکید کردند باید مردم به میدان بیایند و در کنار مسئولان اقدامی علیه محتکران داشته باشند.

این مردم مومن همچنین خواهان برخورد قاطع با این افراد غیرانقلابی و سودجو شدند.

 

    انتهای پیام/  

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، پرستاران در بیمارستان‌های شهر‌های مختلف، نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض کرده‌اند؛ برای نمونه، برخی از پرستاران مشهد به دیوان عدالت شکایت برده‌اند و دست از اضافه‌کار اجباری کشیده‌اند.

در روز‌های اخیر، حدود ۲۰۰ پرستار بیمارستان شهید رجایی شیراز نیز در اعتراض به شیفت‌های زیاد و مبلغ بسیار ناچیز اضافه‌کار اجباری، درخواستِ عدم اضافه کار اجباری را پر کرده‌اند؛ این پرستاران می‌گویند دیگر حاضر نیستیم به اضافه‌کار اجباری که بیکاری صرف است، تن بدهیم.

حق‌الزحمه اضافه کار اجباری پرستاران بسیار ناچیز و رقمی بین ۱۶ تا ۲۰ هزار تومان برای هر ساعت کار است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط‌زیستی
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی برخورد جدی می کنیم
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی
  • کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری