Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاحبه حسین ماهینی پس از بازی با استقلال خوزستان حواشی زیادی ایجاد کرد و حتی باعث شد یکی از تمرینات پرسپولیس با تنش و التهاب فراوان همراه باشد. در آن تمرین هواداران پرسپولیس به شدت ماهینی و سیدجلال را تشویق کردند و این در حالی بود که کانون هواداران مخالف تشویق این دو بازیکن بودند. در پایان تمرین هم ماهینی بیانیه ای شبیه صلح نامه را خواند تا اوضاع فعلا به آرامش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ماهینی که محبوبیتش در بین سکوها را دید و همچنین از حضور برخی مخالفان با خبر شد، انگیزه بسیار بالایی در تمرینات دارد. او میخواهد پاسخ تشویق ها را با عملکردش در زمین بدهد و البته خود را به بقیه هم اثبات کند.

ماهینی پس از اتمام سربازی و بازگشت به پرسپولیس، یکی از مهره های اصلی تیم برانکو بوده و نشان داده که می‌تواند ثبات قابل توجهی در عملکرد از خود ارائه کند. او تا نیم فصل دوم فیکس خواهد بود اما در نیم فصل رقابت جذابی با مهدی شیری برای قرارگیری در ترکیب اصلی خواهد داشت.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس نیم فصل دوم حسین ماهینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی

به گزارش “ورزش سه”، سعید صادقی که با اجازه از کادرفنی و مدیر تیم در تمرین روز گذشته حاضر نبود، اولین تمرین سال جدید خود را در این تیم پشت سر گذاشت و با انگیزه انرژی بالایی حاضر شد.

سعید صادقی در بخشی از تمرین امروز با گل ویژه خود تمجید هم‌تیمی‌هایش را نیز به‌همراه داشت.

بخشی از تمرین امروز به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که سعید صادقی در سمت چپ و با کنترل جالب و در ادامه ضربه کات دار جالب خود به زاویه مخالف، دروازه حریف را باز کرد و در ادامه شادی گل خود را به سبک کریس رونالدو اجرا کرده و منتظر تشویق هم‌تیمی‌هایش ماند.

صادقی که جزء ستاره‌های دو فصل اخیر سرخ‌ها محسوب می‌شود و البته طی هفته‌های گذشته فرصت چندانی در ترکیب پیدا نکرده بود، اکنون با انگیزه‌ای ویژه سال جدید و ۱۰ بازی آینده را دنبال خواهد کرد و باید دید چه شرایطی در جمع شاگردان اوسمار ویرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی