Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر به تأمین اقلام اساسی مردم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه  در استان برای تأمین اساسی اقلام اساسی مشکلی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در حوزه تأمین دام و محصولات دامی اقدامات لازم انجام‌شده، مرغ و گوشت منجمد و تخم‌مرغ خریداری و ذخیره‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در استان زنجان نسبت به سال گذشته ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ برابر افزایش ذخیره‌سازی محصولات استراتژیک را داریم و  به‌اندازه کافی در انبارهای استان اقلام اساسی وجود دارد.

جعفری به بحث تأمین نهاده‌های دامی اشاره کرد و گفت: نهاده کنجاله سویا و، جو و ذرت اقدام به ذخیره‌سازی کردیم و حجم مناسبی در داخل استان داریم.

وی تصریح کرد: کمبودی در اقلام اساسی مورد و انبارهای استان  زنجان ذخیره‌شده است و در حال حاضر برای آرامش بازار در بخش کشاورزی برنامه‌ریزی جامع و کامل وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از بابت مرغ  و گوشت و تخم‌مرغ در بازار مشکل خاصی نداریم و ذخایر را به‌اندازه کافی داریم  مردم نگران مصرف خود از بابت مرغ نباشند.

کد خبر 4375036

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین جعفری وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره آب می‌تواند فرصت مناسبی برای رفع تنش آبی در این منطقه باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز