Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@19:13:47 GMT

امتناع دامداران از عرضه دام، بازار گوشت را متشنج کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۵۳۵۱

امتناع دامداران از عرضه دام، بازار گوشت را متشنج کرد

رکنا: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: نزدیک شدن به اعیاد پیش رو و امتناع دامداران از عرضه دام به بازار موجب شده تا قیمت گوشت دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گیرد.

به گزارش رکنا، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره آخرین وضعیت بازار Store گوشت اظهار کرد: با توجه به گرانی گوشت در روزهای اخیر و کاهش قدرت خرید خانوار، رکود سنگینی بر بازار گوشت حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اعیاد پیش رو، دامداران تعجیلی در عرضه دام به بازار ندارند چرا که آنها قصد دارند در عید قربان دام خود را با نرخ های بالاتری به فروش رسانند که همین امر موجب شده تا قیمت گوشت در هفته های اخیر دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گیرد.

ملکی با اشاره به اینکه میزان واردات گوشت چندان چشمگیر نیست، بیان کرد: اگرچه واردات گوشت در حال انجام است، اما میزان آن به حدی نیست که بتواند نیاز بازار را پوشش دهد که از این رو ستاد تنظیم بازار برای تعادل قیمت در حال تدارک برای افزایش میزان واردات است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازار Store گوشت کاهش افزایش دام رئیس عکس فیلم زن تهران مرد حوادث دختر ایران حوادث تهران پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟