Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:01:59 GMT

فعالیت ۹۵ تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در شهرستان بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۵۴۲۱

فعالیت ۹۵ تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در شهرستان بروجرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت ­الاسلام صادق جعفرپور در سخنانی از فعالیت ۹۵ تشکل فرهنگی، مذهبی و قرآنی در شهرستان بروجرد خبر داد.

وی گفت: این تشکل ­­ها در قالب هیئت های مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، انجمن‌های اسلامی و مؤسسات و خانه­ های قرآنی در سطح شهر و روستاهای شهرستان بروجرد در حال فعالیت هستند و در اجرای برنامه­ های فرهنگی و مذهبی در منطقه با این اداره نیز همکاری خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: همکاری در اجرای طرح اوقات فراغت، اجرای طرح‌های قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، تولید نشریات و وبلاگ ­نویسی، برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی و مذهبی و همکاری با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، از اهم فعالیت‌های این تشکل‌ها در سطح شهر و روستاهای بروجرد است.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور در ادامه سخنانم خود گفت: هم اکنون درشهرستان بروجرد ۱۰ موسسه قرآنی، ۱۵ شعبه و۱۲ خانه قرآن شهری و روستای و ۸۰ جلسه قرآنی خانگی در راستای نشر فرهنگ قرآنی فعالیت دارند.

وی افزود: قرآن مجید، برترین و آخرین پیام خداوند و بزرگ ترین گوهر گرانبهای به جای مانده از پیامبر گرامی اسلام(ص) سرچشمه جوشان معارف اسلامی و اقیانوس بیکران حقایق است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به جایگاه والای تفکر و تدبر در دین اسلام، بیان کرد: شکل گیری شخصیت و هویت دینی افراد بسته به تفکر و تدبر در مبادی دینی دارد.

حجت‌الاسلام جعفرپور تصریح کرد: پتانسیل بالای فرهنگی و مذهبی در این شهرستان باعث شده که استقبال خوبی از برنامه های دینی به‌ ویژه امور قرآنی داشته باشیم.

کد خبر 4375291

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ محمدرضا زارعی گفت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستا‌های شهرستان قروه بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش‌آباد قروه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی قروه و یگان شهرستان و پس از بازدید از منزل شخصی، ٣ نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ٢ متر و عمق ١٥ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

 سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

 شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ٠٨٧٣٣١٧٨٨٥٥ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد