Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی در پیامی به اعضای تیم ملی امید ایران روحیه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سایپا در پیامی که در خصوص تیم امید ایران جهت شرکت در بازیهای آسیایی منتشر کرده آورده است:یک ایران چشم به ساق های یوزهای جوان دوخته. فوتبال ایران بازهم وارد آوردگاهی بین المللی می شود و امیدهای ما در مصاف با عربستان، در اندیشه به اهتزاز درآوردن پرچم خوشرنگ ایران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران دوباره چشم می شود تا درخشش جوانانش را ببیند. شما در این تقابل می توانید سربلند باشید.همدلی شما و دعای مردمی که همواره حامی ایران و ایرانی بوده و هستند رمز موفقیت این تیم است. همه ما منتظر می نشینیم تا به بار نشستن تلاش های شبانه روزی تان را ببینیم. عربستان و هر حریف دیگری مقابل اراده شما تسلیم خواهد بود. این تیم برای فرداهای بزرگ تر آماده خواهد شد. جاکارتا سرزمین رویش امیدها خواهد شد.

تیم امید ایران امروز از ساعت ۱۳/۳۰ در اولین رقابت خود در این رقابت‌ها برابر عربستان قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت‌های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست