Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:01:22 GMT

ترامپ، کارمند سابق کاخ سفید را سگ خواند!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۵۷۱۵

ترامپ، کارمند سابق کاخ سفید را سگ خواند!

رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنانی شدیدالحن و به شدت بی‌ادبانه، دستیار سابق کاخ سفید را "سگ" و "بی‌عقل" خطاب کرد!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنان تند و تیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا خطاب به اوماروسا مانیگو نیومن بود که سال‌ها پیش به عنوان ستاره برنامه تلویزیونی "کارآموز" دونالد ترامپ در شبکه ان‌بی‌سی درخشید و بعدا توانست شغلی در کاخ سفید با حقوق ۱۸۰ هزار دلاری دست و پا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوماروسا دوشنبه فایلی از یک مکالمه خصوصی خودش با دونالد ترامپ را منتشر کرد که مربوط به پس از اخراج او از کاخ سفید به خواست جان کلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری آمریکا می‌شد.

ترامپ پیشتر اوماروسا مانیگو نیومن را که در آمریکا با نام کوچکش شهرت دارد، دارای یک زندگی پست و بزهکارانه توصیف کرده بود.

این اظهارات سخیف رهبر کاخ سفید پس از آن ایراد شد که اوماروسا فایلی صوتی از اخراجش به دست جان کلی منتشر کرد که ظاهرا در اتاق وضعیت کاخ سفید ضبط شده بود.

اما رئیس‌جمهوری آمریکا سه‌شنبه شعله جنگ لفظی را بالاتر کشید و نیش کلامش به حدی بی‌سابقه شد. ترامپ در پیامی توئیتری نوشت: وقتی به یک فرد "بی‌عقل" با زندگی پست و نزار فرصتی می‌دهید و در کاخ سفید شغل پیدا می‌کند، فکر کنم چیز خوبی از آب درنیاید. احسنت به ژنرال کلی برای اخراج فوری این "سگ"!

براساس اعلام کاخ سفید، افشاگری اوماروسای ۴۴ ساله نقض جدی اعتماد رئیس‌جمهوری است.  گزارش‌ها حاکی از آنند، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ از این دستیار سابق ترامپ که کتابی انتقادی درباره کاخ سفید هم به رشته تحریر درآورده است شکایت کرده است.

اوماروسا سه‌شنبه در توضیح اقداماتش به سی‌بی‌اس درباره چرایی ضبط این مکالمه گفت: فردی هستم که خودم هوای خودم را دارم. در جهان ترامپ، همه دروغ می‌گویند. همه یک روز حرفی می‌زنند و روز دیگر داستانشان را تغییر می‌دهند. می‌خواستم سندی داشته باشم... که اگر روزی در موقعیتی قرار گرفتم که همانطور که شما گفتید، آنها اعتبار مرا زیر سوال ببرند، از آن استفاده کنم.

این دستیار سابق ترامپ اخیرا با انتشار کتابی تحت عنوان "روانی: روایت یک خودی از کاخ سفید ترامپ" خشم رئیس‌جمهوری آمریکا و حامیان او را برانگیخته است. ستاد ترامپ مدعی است که این خانم مفاد توافق عدم افشاگری را که سال ۲۰۱۶ امضا کرده بود، شدیدا نقض کرده است.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری گفت که هنوز برنامه‌ای برای سفر رئیس‌جمهور ترکیه به واشنگتن وجود ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گزارش‌ رسانه‌های ترکیه درباره احتمال سفر رئیس‌جمهور «رجب طیب اردوغان» به واشنگتن و دیدار با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را تکذیب کرد.

کربی در نشست خبری روز پنجشنبه در پاسخ به سوال یک خبرنگار که درباره احتمال سفر اردوغان به واشنگتن طی دو هفته آینده وجود دارد در حالی که او به تازگی با میزبان یکی از سران حماس بود گفت: «هیچ چیز در برنامه در خصوص سفر رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد. بنابراین، نظری درباره این مسئله ندارم.»

پیش از این برخی منابع رسانه‌ای از جمله رسانه‌های ترکیه گزارش داده بودند اردوغان روز 9 ماه می برای دیدار با جو بایدن به واشنگتن سفر خواهد کرد. پیش از این روسای جمهور دو کشور در حاشیه نشست‌های بین‌المللی با یکدیگر دیدار کرده بودند اما دو طرف در کاخ سفید دیداری با یکدیگر نکرده‌اند.

روزنامه حریت ترکیه هم امروز جمعه (7 اردیبهشت) گزارش داده که پس از سفر «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین، حماس به ترکیه، برخی از لابی‌های مرتبط با اسرائیل در تلاش بوده‌اند سفر رجب طیب اردوغان به واشنگتن را لغو کنند.

وزارت امور خارجه آمریکا در ماه ژانویه فروش 40 فروند جنگنده اف‌16 به ترکیه و نوسازی جنگنده‌های موجود اف‌16 آن کشور را تأیید کرده بود.  تأیید این مجوز پس از آن صورت گرفت که آنکارا برای عضویت سوئد در ائتلاف ناتو چراغ سبز نشان داد.

اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریماردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه داردکدهای سفر اردوغان به عراقرئیس‌جمهور عراق به اردوغان: تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!