Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت پشتبانی مالی وزارت ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) با حضور در سایت تیر و کمان و بازدید از تمرینات بازیکنان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، گفت: دستور اجرای مناقصه برای تاسیس کمپ تمرینی و خوابگاه برای کمانداران در سایت تیر و کمان بعد از یک ماه عملیاتی خواهد شد و بعد از این مدت وارد طرح عمرانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌ گزارش ‌ایسنا، ژاله فرامرزیان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموعه کادر فنی و رییس فدراسیون به خاطر تلاشی که برای آماده سازی کمانداران انجام داده‌اند تا تیم سرحال و آماده‌ای راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا شود، تشکر می‌کنم. امروز من با حضور در جمع کمانداران سعی کردم ضمن ایجاد انگیزه با آنها از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و تمریناتشان باشم. خوشحال هستم که امروز (چهارشنبه) شاهد آن هستم که کمانداران با روحیه بسیار خوبی و با اعتماد به نفس بالا خود را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کنند.

وی ادامه‌ داد: امروز سهم زنان نسبت به اعزام‌های قبلی 50 درصد افزایش پیدا کرده است و این نشان از توانمندی بالای زنان در بازی‌های آسیایی و بین‌المللی است. وزارت ورزش و جوانان نیز سعی کرده است منابع یکسانی را بین ورزشکاران زن و مرد اختصاص دهد به طوری که ما از فدراسیون‌ها درخواست  کرده‌ایم برای این که تبعیض بین ورزشکاران زن و مرد به وجود نیاید 25 درصد از بودجه خود را صرف بانوان خود نمایند و اگر فدراسیونی بیشتر از این مقدار به ورزشکاران زن خود منابع اختصاص دهد، ما نیز از آنها حمایت خواهیم کرد. همه زنان و مردان باید شایستگی خود را در عرصه ورزش به خوبی به منصه ظهور برسانند.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه‌، گفت‌: تا به امروز سعی کرده‌ایم بیش از 40 درصد منابع مالی را به فدراسیون‌ها تزریق کنیم و یک دوازدهم منابع نیز در شهریور ماه به فدراسیون‌ها تزریق خواهد شد تا هیچ مشکلی برای آماده سازی تیم‌های خود نداشته باشند.

وی در خصوص انتقاد برخی از کمانداران پیرامون نداشتن کمپ تمرینی و خوابگاه در سایت تیروکمان، خاطر نشان کرد: با توجه به منابعی که در اختیار داریم، امسال سعی داریم به زودی کمپ تمرینی و خوابگاه را در سایت تیروکمان برای کمانداران تامین کنیم. البته در برخی از فدراسیون‌ها از جمله تیروکمان، زیر ساخت‌ها تا 50 درصد پیشرفت داشته‌اند و 40 تا 50 درصد از سازه آنها از نظر عمرانی آماده است. بحث مناقصه در این فدراسیون الزام آور است و ما بر اساس برآوردی که برای تاسیس خوابگاه و کمپ تمرینی در سایت تیروکمان داشتیم نزدیک یک میلیارد تومان برای تاسیس خوابگاه و کمپ تمرینی پیش‌بینی شده است و  سعی می‌کنیم مابقی اعتبارات را با 27 صدم درصد ارزش افزوده تامین کنیم. امیدوارم بعد از مناقصه که یک ماه طول می کشد کارهای عمرانی را برای ساخت خوابگاه و کمپ تمرینی انجام دهیم.

فرامرزیان در ادامه‌ همچنین درباره برخی از رشته‌ها که با مشکل کمپ تمرینی مواجه هستند، خاطر نشان کرد: این که هر یک از رشته بتواند کمپ تمرینی برخوردار باشد، با توجه به اعتبارات کنونی و مشکلات اقتصادی که وجود دارد تا حدودی مشکل است، اما ما سعی می‌کنیم با بررسی‌های که انجام می‌دهیم و اولویت بندی که در این زمینه  داریم منابع را تامین کنیم و با استفاده از قانون ماده "6" و "27" بتوانیم در جهت رفع نیازهای فدراسیون‌ها در خصوص کمپ تمرینی اقدامات لازم را انجام دهیم و یا از طریق تغییر کاربری سازه‌های جدیدی را به فدراسیون‌ها تزریق کنیم.

وی همچنین درباره احیای فدراسیون ورزش‌های کشورهای اسلامی و امکان میزبانی ایران، بیان‌ کرد: این اتفاقی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد که آیا زیر ساخت‌های موجود تا چند درصد می‌تواند نیازهای ما را تامین کند. ما فضاهای زیادی در کشور داریم، اما عدم تمرکز در مدیریت و همچنین بهره‌برداری از فضاها مسائلی است که سبب شده شرایط مناسبی در این زمینه نداشته باشیم. البته دولت در این زمینه  همراهی خوبی با ما داشته است و ما سعی کرده‌ایم پروژه‌ های عمرانی خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهیم. به‌ هر حال برای میزبانی نیز باید زیر ساخت‌ها فراهم باشد. هر چند فضا زیاد است، اما خوب مدیریت نمی‌شود.

معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه‌  صحبت‌های خود، یادآور شد: بر اساس دستورالعملی که برای تامین اعتبار جهت دادن پاداش مدال آوران سال‌های گذشته داشتیم ما سعی کردیم اعتبارات لازم را تامین  کنیم و پاداش مدال آوران سال‌های گذشته را در ابتدای سال 97 پرداخت کنیم. در این زمینه  نیز دولت همراهی خوبی با ما داشته است و ما توانستیم به قولی که داده بودیم عمل کنیم و در ابتدای سال 97 پاداش مدال آوران را پرداخت نماییم. البته در آن زمان میزان مبلغ سکه یک میلیون تومان بود و ما اعتباراتی که برای این منظور در نظر گرفته بودیم یک میلیون و 850 هزار تومان بود. ما در ابتدای سال موفق شدیم با وجود نوسانات ارزی که در مبلغ سکه‌ها بود بدون دغدغه‌ پاداش مدال آوران را در جهت افزایش روحیه و انگیزه برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا پرداخت کنیم. هر چند در این زمینه  انتقادات زیادی صورت گرفت، اما این مشکل از آنجا نشات می گرفت که خیلی از فدراسیون‌ها در دریافت سکه‌های خود تعلل داشتند.

وی ادامه‌ داد: کل پاداش مصوب شده هفت میلیارد تومان بود که ما به دلیل نوسانات ارزی 51 میلیارد تومان پاداش توزیع کردیم و این توفیق بزرگی بود که ما توانستیم در ابتدای سال به آن دست پیدا کنیم. به‌ هر حال وزارت ورزش و جوانان سعی کرده است همیشه در جهت کمک به مدال آوران و افزایش انگیزه آنها کوتاهی انجام ندهد و در حال‌ حاضر نیز تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم کاروان آماده‌ای را راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا کنیم.

معاونت پشتیبانی و مالی وزارت ورزش و جوانان در پایان در مورد کمک وزارت ورزش به دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هر دو شرکت دولتی و فرهنگی هستند و از نظر حقوقی مستقل عمل می‌کنند. سیاست‌های کلان، توزیع منابع مالی در این دو باشگاه به شکل یکسان صورت می‌گیرد و وزارت ورزش و جوانان تلاش می‌کند شرایط خوبی را برای تمامی رشته‌ها به ویژه‌ این دو باشگاه را فراهم کند. بنابراین اگر منابع مالی برای یک باشگاه خوب باشد، برای باشگاه دیگر نیز به همین روال خواهد بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در پایان از سوی فرامرزیان ،معاونت پشتیبانی و مالی وزارت ورزش و جوانان مبلغ یک میلیون تومان به هر ورزشکار و کادر فنی اعزامی تیروکمان به بازی‌های آسیایی جاکارتا اهدا شد و تمام کمانداران از جمله پریسا براتچی و زهرا نعمتی خواستار نگاه ویژه‌ وزارت ورزش و جوانان به تیروکمان شدند و خواستار احداث هر چه‌ سریع‌تر تاسیس کمپ تمرینی و خوابگاه در این سایت شدند تا مشکلات کمانداران به حداقل برسد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ژاله فرامرزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون امشب _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و اورتون

لیگ برتر انگلیس (چلسی - اورتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 744758

دیگر خبرها

  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • آغاز ساخت کلاس‌های درس خیرساز در شهرستان مهر
  • خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود