Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@17:25:59 GMT

اعزام دانشگاهیان به عتبات آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۵۸۷۷

اعزام دانشگاهیان به عتبات آغاز شد

به گزارش ایکنا؛ نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه ۹۷ با اعزام کاروان‌هایی از دانشگاهیان استان‌های تهران و بوشهر آغاز می‌شود و تا اول آبان ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام این دوره از روز هفتم مرداد ماه در سایت لبیک آغاز شد و تا ۱۴ مرداد ماه ادامه داشت و بنا بر اعلام مسئولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در این مدت ۵۱ هزار و ۸۶۶ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور متقاضی اعزام به عتبات عالیات شدند که از آن میان ۸ هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده زائرین در قالب ۱۸۶ کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد که ۱۱۶ کاروان به صورت هوایی و ۷۰ کاروان به صورت زمینی مشرف خواهند شد.

در این دوره برای تمامی زائران عتبات دانشگاهیان وام یک میلیون و سیصد هزار تومانی برای سفر‌های زمینی و دو میلیون تومانی برای سفر‌های هوایی بانک ملت و وام صندوق رفاه را در نظر گرفته شده که در قالب وام قرض‌الحسنه عرضه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه عتبات لبیک عتبات عالیات زائر دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام حسینی ثابت ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از برنامه هایی که در دهه کرامت همانند سال های گذشته اجرا می شود، اعزام خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قالب «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور است.

مسوول واحد خدمات فر هنگی حرم مطهر بانوی کرامت بیان کرد: در دهه کرامت امسال از ۱۸ اردیبهشت تا ۲۳ اردیبهشت ماه، ۴۰ کاروان سفیران کریمه در گروه های ۴ نفری در راستای تبیین شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به مناطقی از سراسر کشور اعزام می شوند.

حجت السلام حسینی ثابت با اشاره به مقصد کاروان های سفیران کریمه گفت: استان های چهارمحال و بختیاری، فارس، کردستان، خراسان شمالی، اصفهان، تهران، البرز، یزد، مازندران، سمنان، کرمان، سیستان و بلوچستان، ایلام، گلستان، زنجان، کرمانشاه از جمله آنان است.

وی با بیان اینکه هر یک از کاروان های سفیران کریمه پرچم متبرک آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را به همراه خواهند داشت افزود: این کاروان ها در محافل و اجتماعات مختلفی مردمی و همچنین در مدارس، مراکز نظامی، مراکز درمانی و دیگر مراکز حضور می یابند.

از سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تا سالروز میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام دهه کرامت نامگذاری شده که حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) ویژه برنامه های متنوعی برگزار می کند.

کد خبر 6099459

دیگر خبرها

  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه