Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@14:13:54 GMT

یادواره ۵۵ شهید بخش هیر اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۵۸۸۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی صبح امروز در جلسه برگزاری یادواره شهدای هیر در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره 55 شهید بخش هیر اردبیل با محوریت شهدای مدافع حرم 28 مرداد ماه با سخنرانی آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشبختانه برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام در سطح استان شکل بسیار مناسبی به خود گرفته که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است و از این پس نیز تلاش ما بر این خواهد بود که بتوانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آن طور که باید و شاید عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حفظ و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در جامعه به منظور دفع توطئه‌های دشمنان امر لازم و ضروری است و باید تمام تلاش خود را برای تثبیت امنیت و اقتدار کشورمان انجام دهیم و به تمامی اهداف خود در راستای حفظ و نگهداری آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداریم.

عبدی تصریح کرد: ادای دین در مقابل شهدای والامقام برای ما یک اصل اساسی و ضروری است و در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم در امر برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور تاثیرگذاری قابل توجه در بین عموم مردم و به ویژه نسل امروزی موفق عمل کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به این که نسل امروزی شاهد اتفاقات هشت سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس نبودند باید برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا را با هدف شناساندن و معرفی تلاش‌های انجام یافته و تربیت نیروهای بسیجی و متدین در استان در دستور کار قرار دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: این مراسم معنوی با همت سپاه حضرت عباس(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای روستای ایوریق بخش هیر و دهیاری ایوریق 28 مرداد ماه ساعت 10:30 در روستای ایوریق با مداحی بهروز یوسفی و شاعری غفور رجبی برگزار می‌شود که از عموم مردم برای حضور در این مراسم باشکوه دعوت به عمل می‌آید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد

ایسنا/کرمان یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان با حضور معاون رئیس جمهور در شهرستان انار برگزار شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در این مراسم نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را بسیار موثر دانست و گفت: در کشور ۱۵۶ روحانی از شهدای ترور و ۱۹۳ روحانی جاوید الاثر داریم.

دکتر سیدمحمد حسینی افزود: ۳۰۰۰ روحانی جانباز و ۳۰۰ روحانی آزاده داریم که هم کار تبلیغی و هم کار رزمی انجام می‌دادند، شهید سعید بیاضی‌زاده اولین شهید روحانی مدافع حرم از استان کرمان است.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی در سرزمین اشغالی فلسطین، عنوان کرد: طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی که از سوی آمریکا و غرب حمایت می‌شود را فرو ریخت و از جنبه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی شکست خورد.

حسینی همچنین گفت: عملیات وعده صادق ثمره خون شهداست و خون شهدا جوششی دارد که اثر خود را خواهد گذاشت، خون مردمان غزه باعث بیداری ملت‌ها و ده‌ها دانشگاه در آمریکا و دیگر کشورها شده است.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این دولت انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف کار می‌کند تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند از جمله کارهای زیربنایی آب‌رسانی از خلیج فارس به سمت فلات‌ مرکزی و استان‌هایی است که تشنه آب هستند.

امام جمعه شهرستان انار نیز در این مراسم گفت: مردم شهرستان انار حضور پررنگی در صحنه‌های انقلاب داشتند و ۱۲۳ شهید تقدیم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی حضور طلاب و روحانیون در جبهه‌های دفاع مقدس را حضوری تاثیرگذار و اساسی دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس