Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@15:04:23 GMT

هرگونه خرید و فروش کارت سوخت غیرقانونی است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۶۰۳۱

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: «در پی انتشار برخی اخبار و شایعات مبنی بر خرید و فروش کارت‌های هوشمند سوخت توسط برخی افراد سودجو به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند هر نوع خرید و فروش کارت سوخت، غیرقانونی است و در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

بر این اساس تاکید می‌شود کارت‌های هوشمند سوخت، فاقد تاریخ انقضا و برای همیشه قابل استفاده است و ضمنا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هیچ برنامه‌ای برای تعویض و جایگزینی کارت‌های هوشمند سوخت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که تعداد غیرمتعارف کارت سوخت توسط اشخاص حمل شود قابل پیگرد قانونی از سوی سازمان‌های ذی‌صلاح است.»

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران پخش فرآورده های نفتی خرید و فروش غیرقانونی کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!