Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تنها چند روز پس از آغاز طرح فروش اوراق گواهي سپرده بانک ملي ايران، با استقبال ويژه و قابل توجه مردم، سهميه 25 هزار ميليارد ريالي اين بانک به طور کامل به فروش رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، به دنبال ابلاغ دستور العمل بانک مرکزي براي عرضه 25 هزار ميليارد ريال اوراق گواهي سپرده توسط بانک ملي ايران، از روز سه شنبه 16 تا دوشنبه 22 مرداد اوراق گواهي سپرده مدت‌دار ويژه سرمايه گذاري (عام ) با نرخ سود علي الحساب 18 درصد سالانه در شعب اين بانک عرضه شد که خوشبختانه در چند روز ابتداي آغاز اين طرح به دنبال استقبال خوب مردم همه سهميه اختصاص يافته از سوي بانک مرکزي به فروش رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقبال خوب مردم از فرصت سرمايه گذاري مناسب مذکور،نشانگر اعتماد بالا به بانک ملي ايران است که نکته قابل توجهي به ويژه در شرايط فعلي کشور است.
بانک ملي ايران به عنوان بزرگ ترين بانک دولتي، همواره در راستاي اجراي سياست هاي ابلاغي دولت و بانک مرکزي قدم هاي موثري بر داشته است و در پروژه اخير فروش اوراق گواهي سپرده نيز با اطلاع رساني مناسب و تلاش و همت کارکنان،نقش ويژه اي در هدايت نقدينگي به سيستم بانکي کشور و ايجاد تعادل در بازار داشت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • رونمایی از پست بانک متحول شده