Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: «شاهین یارحسینی» دانش آموز نهاوندی موفق شد در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی کشور مقام نخست کشوری را در رشته دو و میدانی، ماده پرتاب وزنه به خود اختصاص دهد.

وی گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور که به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است که این دانش‌آموز دبیرستان مبتکران نهاوند موفق شد در رشته دو و میدانی، ماده پرتاب وزنه 5 کیلویی، با ثبت رکورد 17.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

26 متر مقام نخست این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان این که این دانش‌آموز با کسب این موفقیت، جواز حضور در مسابقات دانش آموزان جهان در کشور کرواسی را نیز به دست آورده است، کسب این موفقیت ارزشمند را به این دانش آموز ورزشکار، اولیا و مربی وی و جامعه دانش آموزی نهاوند تبریک گفت.

گفتنی است سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور، از 16 مرداد تا 6 شهریور ماه در 12 رشته به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: غلامی دانش آموز مسابقات ورزشی نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی