Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@22:48:36 GMT

بربط: پیش‌بینی چنین بردی را نکرده بودیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۶۵۴۳

به گزارش وانانیوز، 

سلامان بربط، عضو تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی پرگل تیم ملی ایران مقابل اندونزی اظهار داشت: همیشه اولین دیدار آنهم در رویداد بزرگی مثل بازی‌های آسیایی سخت‌ترین دیدار به حساب می‌آید، اما خوشبختانه توانستیم این دیدار را با پیاده‌سازی نکات اعلام شده از سوی سرمربی شیرین به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این دیدار باید به هماهنگی لازم برای دیدار سخت مقابل قطر دست می‌یافتیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. مالزی تیم خیلی قدرتمندی نیست، اما نتیجه کسب شده نیز نتیجه‌ای خیلی خوب برای تیم ما که هدفش حضور در فینال است به حساب می‌آید.

خط زن تیم ملی هندبال در  خصوص دیدار پیش‌رو مقابل قطر اظهار داشت: جمعه مقابل قطر یعنی تیم منتخب جهان مسابقه داریم و سخت‌ترین دیدارمان خواهد بود، اما باور کنید اعضای تیم ملی هندبال یکدل و هماهنگ و بدون توجه به نام تیم‌ها به میدان می‌آیند. هدفمان تلاش حداکثری و کسب بهترین نتیجه است.

وی در پایان از تلاش تمام اعضای تیم و کادر فنی تقدیر و تشکر کرد و گفت: این برد شیرین حاصل تلاش گروهی مجموعه هندبال است و امیدوارم مقدمه‌ای باشد برای نتایج خوب ورزشکاران کاروان «یک ایران - یک صدا»

انتهای پیام/س

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احسان خرامید در خصوص موضوع کنکور و اینترنت در کشور در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: از دورانی که برای هر چیزی مثل کنکور اینترنت را قطع می‌کردند رسیدیم به وضعیتی که به جای قطع اینترنت راهکارهای اصولی و فنی مقابله با تقلب را به سازمان سنجش نشان دادیم و در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستادیم.

کد خبر 6087879 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم