Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ از سوی دبيرخانه ارزيابی و اعطای مدرك تخصصی به حافظان قرآن كريم سازمان دارالقرآن الکریم، زمان و مکان مرحله دوم(شفاهی) سیزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم اعلام شده است.
در این راستا، این مرحله از مسابقات در استان تهران طی روزهای سوم تا هفتم شهریورماه سال جاری(سوم تا ششم شهریور ویژه بانوان و روز هفتم شهریورماه ویژه آقایان) در محل سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از تقاطع طالقانی، خیابان رشت، پلاك 39 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، این مرحله از آزمون با حضور ۳۸۸۲ نفر از حفاظ سراسر کشور که حد نصاب لازم از مرحله اول آزمون را به‌دست آورده‌اند در رشته‌های حفظ سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار می‌شود.
زمان و مکان دقیق برگزاری مرحله دوم سیزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن هم‌اکنون در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم(تلاوت) اطلاع‌رسانی شده و نتايج آزمون مرحله دوم نیز تا روز دوازدهم آبان‌ماه سال جاری از طريق همين درگاه اعلام خواهد شد.
یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان در آزمون نیز می‌توانند برای دريافت پاسخ سؤالات با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۶۰۶۸ تماس بگیرند.

برای دریافت مکان و زمان مرحله دوم سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ اینجا کلیک شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حفاظ تهران قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!