Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، یولن لوپتگی با شروع مسابقات فصل جدید به نظر می‌رسد با سردرد تاکتیکی مواجه شده و باید ترکیب قوی را از بین بازیکنان مدعی در لیست رئال انتخاب کند. پیش از دیدار برابر اتلتیکو مادرید ما چهار راهکار احتمالی لوپتگی را بررسی می‌کنیم که باید از بین 7 مهره، 6 بازیکن برای خط میانی و حمله انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاص شدن از شر کاسمیرو

این تصمیم انقلابی در ترکیب رئال مادرید خواهد بود. زیرا از بین بردن بازیکنی که فصل گذشته به عنوان مهره‌ای ثابت در خط میانی بوده کهکشانی‌ها را متضرر می‌کند. با کنار رفتن او مودریچ، کروس و ایسکو در خط میانی برای بهبود کنترل توپ در میانه میدان و توانایی فشار روی خط دفاعی حاضر می‌شوند و بنزما و بیل و آسنسیو هم یک خط جلوتر حضور خواهند داشت.

 

نیمکت نشینی مارکو آسنسیو

این ترکیب برای پدیده جوان غیرقابل درک نیست. آسنسیو فصل پیش هم اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب اضافه می‌‌شد و به نظر می‌رسد لوپتگی هم مانند زیدان چنین برنامه‌ای داشته باشد. با این ترکیب رئال سرعت و واکنش‌های سریع را تا حدودی از دست می‌دهد، با توجه به اینکه شاهد شوت‌های از راه دور بازیکن 22 ساله نخواهیم بود.

 

خروج کزیم بنزما و چالش بدون شماره 9

واکنش طرفداران رئال طی هفته‌های اخیر به این صورت بوده که بنزما به نیمکت نشینی روی بیاورد. این امر لوپتگی را مجبور می‌کند با دو مهاجم (بیل و آسنسیو) تیم را روانه میدان کند. بنزما نیاز به اعتماد به نفس دارد و می‌تواند در زمان بیشتر عملکردی مناسبی را به نمایش بگذارد. مهاجم فرانسوی فصل گذشته بازی‌های کابوس واری را تجربه کرد و طرفداران به خراب کردن موقعیت‌های مناسب گلزنی توسط او گله داشتند.

 

نوبت نیمکت نشینی مودریچ

بازیکن 32 ساله نمی‌تواند بازیکن 90 دقیقه‌ای باشد و باید با نیمکت نشینی کنار بیاید. پس از شایعات انتقال او به اینترمیلان بازیکن کروات باید عملکرد رقابتی شدیدی داشته باشد تا گزینه ثابت ترکیب اصلی باشد.

منبع: مارکا

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید سوپر کاپ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو وقتی با پرسشی در مورد مودریچ روبه‌رو شد، پاسخ داد که او هرگز نقش یک بازیکن ذخیره را قبول نخواهد کرد و آنقدر تلاش می کند تا دوباره به ترکیب اصلی برسد.

ستاره کروات دیشب برابر براسا فیکس بازی کرد و تا انتها نیز در زمین ماند. تونی کروس تعویض شد ولی کارلتو مودریچ را در زمین نگه داشت. او از بهترین های رئال بود و حالا آاس نوشته است که مودریچ نمی خواهد رئال را ترک کند و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید است تا فصل بعد نیز به درخشش با پیراهن باشگاه محبوبش ادامه دهد.

مودریچ با 1857 دقیقه بازی سیزدهمین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی در فصل جاری است. دور از 3165 دقیقه فصل قبل اما او تسلیم نمی‌شود و مصمم است تا با درخشش در بازی های پیش رو ثابت کند در رئال تمام نشده و همچنان می توان روی او حساب کرد. خبری خوب و خوشحال کننده برای هواداران رئال.

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال