Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: اگر ما می خواستیم در درون آمریکا و بین این کشور با اتحادیه اروپا و ناتو اختلاف ایجاد کنیم نمی توانستیم اما روی کار آمدن ترامپ برای ایران یک نعمت بود و الان او دارد تمام این خدمات را به ما ارائه می دهد و به سقوط آمریکا سرعت می بخشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک امروز در مراسم تجمع دانش آموزان تهران در مقابل دفتر سازمان ملل متحد که در محکومیت کشتار دانش آموزان یمنی توسط آل سعود برگزار شد، گفت: امروز یمنی‌ها روز به روز عربستان و امارات را بیشتر دچار ناامنی می‌کنند و پاسخ جنایات آن‌ها را می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ترامپ آبروی آمریکا را برده است، تصریح کرد: امروز بن سلمان هوای پادشاهی در عربستان به سرش زده است با این وجود دست به کار‌هایی می‌زند که می‌تواند ریشه کن شدن آل سعود را تسریع ببخشد. او امروز دست به کار‌هایی می‌زند که مانند آن از دست کسی برنمی آید مثلا شیوخ عرب را که حقوق‌های کلان می‌گیرند زندانی و اعمال آن‌ها را مصادره می‌کند در واقع او خواسته یا ناخواسته ریشه آل سعود را می‌زند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه آل سعود خاندان پلیدی است که در گذشته دست نشانده انگلیس و الان دست نشانده آمریکا و اسرائیل است، تصریح کرد: عربستان تنها کشوری است که نام یک خاندان را بر روی آن گذاشته اند با این وجود اگر قرار باشد نام خاندانی بر این کشور قرار بگیرد آن نام خاندان حضرت محمد صلوات الله علیه است و نه یک خاندان فاسد مانند آل سعود که سابقه آن پر از خیانت به اسلام و مسلمین است.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه آرزو می‌کنیم مکه، مدینه هر چه سریع‌تر از لوث وجود آل سعود خبیث پاکسازی شود، اظهار کرد: نباید برای مقابله با جنایات آل سعود چشم امید به سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل داشته باشیم با این وجود ما باید خودمان دست به کار شویم.

وی افزود: ما باید هر کاری که به نفع مردم یمن است انجام دهیم مثلا دانش آموزان می‌توانند با انتشار تصاویر جنایات آل سعود علیه دانش آموزان جهانیان را در خصوص این جنایات مطلع کنند و عربستان، آمریکا و هم پیمانان آن‌ها را رسوا نمایند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه نباید تصور کنیم کاری از دست مان برنمی آید، اضافه کرد: شما دانش آموزان می‌توانید در فضای مجازی تصاویر کشتار دانش آموزان یمنی را به جهان مخابره کنید.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با تاکید بر اینکه نباید به این تجمع بسنده کنیم از این رو باید به طور مستمر در راستای افشای جنایات آل سعود گام برداریم، اضافه کرد: آل سعود نمی‌تواند بر عربستان مسلط شود و قطعا ملت یمن، فلسطین، لبنان و ایران پیروز خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد که مسلمانان به زودی سقوط آل سعود و اضمحلال اسرائیل و آزادی فلسطین و مکه و مدینه و ظهور حضرت مهدی (عج) را شاهد باشند.

قدیری ابیانه بیان کرد: متاسفانه سازمان‌های بین الملل در قبال دریافت پول از آل سعود و یا تهدید این کشور به قطع کمک‌های خود به این سازمان‌ها در مقابل جنایات آل سعود سکوت کرده اند و جنایات این کشور را محکوم نمی‌کنند.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با اشاره به حمایت علنی آمریکا از جنایت و کشتار دانش آموزان یمنی توسط آل سعود تصریح کرد: نکته اینجاست که آمریکا از آل سعود خواسته که در مورد این حادثه تحقیق کند با این وجود می‌توان گفت: این اتفاق درست مانند این است که بررسی در مورد یک جنایت را به قاتل آن بسپارند.

وی با اشاره به اینکه عربستان پس از انتشار تصاویر جنایت و کشتار دانش آموزان یمنی رسما اعلام کرد که این یک عملیات مشروع نظامی بوده اضافه کرد: چنین وقاحتی در تاریخ بی نظیر است.

قدیری ابیانه با اشاره به استفاده از بمب‌های خوشه‌ای در کشتار دانش آموزان افزود: این در حالی است که استفاده از بمب‌های خوشه‌ای علیه نیرو‌های نظامی نیز ممنوع است در هر حال این بمب‌ها را آمریکا در اختیار آل سعود گذاشته است.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه مدیر اجرایی صندوق کودکان ملل (یونیسف) حمله اخیر عربستان را فرصتی برای مذاکره و تفاهم دانسته بیان کرد: باید تصاویر و ابعاد جنایات آل سعود علیه دانش آموزان یمنی جهانی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قدیری ابیانه جنایت آل سعود در یمن تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب

با وجود شباهت به R2D2، ربات محبوب جنگ ستارگان (Star Wars)، این سه سازه هیچ ارتباطی به دنیای خیالی جرج لوکاس یا ربات‌هایی که می‌شناسید، ندارند. این سازه‌ها در رصدخانه پارانال واقع در صحرای آتاکامای شیلی قرار دارند و تلسکوپ‌های کمکی 1.8 متری را جای داده‌اند. تلسکوپ‌های کمکی برای تداخل‌سنجی مورداستفاده قرار می‌گیرند و به کمک ۴ تلسکوپ ۸ متری VLT می‌آیند. جهت تداخل‌سنجی، نور هر تلسکوپ با سیستمی از آینه‌ها در تونل‌های زیرزمینی هدایت می‌شود تا در نقطه کانونی مشترکی به هم برسند.

تداخل‌سنجی، تکنیک خلاقانه‌ای است که در آن، نور گردآوری‌شده از چند تلسکوپ کوچک با هم تداخل داده می‌شود تا تصویر تلسکوپ بسیار بزرگ‌تری که قطر آن با بیشترین فاصله بین تلسکوپ‌های کوچک برابری می‌کند، شبیه‌سازی شود. البته همان‌طور که انتظار دارید، این تکنیک فقط برای اجرام نسبتا پرنور قابل استفاده است، اما تفکیک بسیار بالایی را به ارمغان می‌آورد.

در حال حاضر، ۴ تلسکوپ کمکی (AT) عملیاتی‌اند؛ هرکدام مجهز به انتقال‌دهنده‌ای است که تلسکوپ را در امتداد مسیرهای ازپیش‌تعیین‌شده حرکت می‌دهد و با فراهم آوردن چینش‌های مختلف در ترکیب با تلسکوپ‌های ثابت ۸ متری، تداخل‌سنجی را در ابعاد مختلفی امکان‌پذیر می‌کند، به‌طوری‌که در بهترین حالت تصویری متناظر با تلسکوپ ۲۰۰ متری تهیه می‌شود.

بر فراز این سه تلسکوپ کمکی، ابرهای ماژلانی بزرگ و کوچک را می‌بینید، کهکشان‌های اقماری راه‌شیری که به‌ترتیب ۱۷۰هزار سال‌نوری و ۳۰۰هزار سال‌نوری با ما فاصله دارند. ستارگان شباهنگ و سهیل نیز که به‌ترتیب روشن‌ترین ستارگان شب‌های زمین به شمار می‌روند، در این تصویر دیده می‌ؤوند.

تابش سبزرنگی که بر فراز افق می‌بینید، «هواتاب» نام دارد. جو زمین در طول روز، گرم می‌شود و پس از غروب خورشید و کاهش دما، این انرژی اضافی را به شکل تابش سبزرنگ ضعیفی منتشر می‌کند که هواتاب خوانده می‌شود. با گذشت پاسی از شب، هوا نیز خنک می‌شود و هواتاب، ناپدید می‌شود. صحرای آتاکاما در ارتفاع بیش از ۵۰۰۰ متری از سطح آب‌های آزاد، پشت دیواره رشته‌کوه آند در آمریکای جنوبی (شیلی) واقع شده و یکی از بهترین مناطق رصدی زمین به شمار می‌رود.

اعتبار تصویر و حق چاپ: یوری بلتسکی، رصدخانه کارنگی لاس کامپاناس، پروژه جهان در شب (TWAN). برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تصویر روز ناسا

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902786

دیگر خبرها

  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموزان توجه کنند
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموز دانش آموزان توجه کنند
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • حیوانی که دایناسور‌ها در کنار آن کوچک به نظر می‌رسند!
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان