Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:50:21 GMT

۳ خانه فرهنگ در گرگان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۶۷۳۳

۳ خانه فرهنگ در گرگان افتتاح می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: در هفته دولت امسال ۳ خانه فرهنگ در محله‌های مختلف شهر گرگان افتتاح می‌شود. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، کریم علمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد خانه‌های فرهنگ در شهر گرگان اظهار داشت: 3 خانه فرهنگ که به‌صورت مشارکتی به ارائه خدمت خواهند پرداخت در نقاط پُرجمعیت شهر گرگان شامل شهرک حافظ، محله چاله‌باغ و خیابان شهدا در حال احداث است که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر 14 خانه‌ فرهنگ توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر گرگان ایجاد شده که با افتتاح این 3 مرکز جدید، تعداد آنها به 17 باب خواهدرسید.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر گرگان بیان داشت: با توجه به رسالت فرهنگی، اجتماعی و آموزشی که بر عهده این سازمان قراردارد و همچنین باوجود نیازهای فرهنگی جامعه، مصمم هستیم که این مراکز فرهنگی - آموزشی را در محلات مختلف سطح شهر برای ارائه خدمات به شهروندان گسترش دهیم.

وی همچنین به اجرای برنامه "‌قرار شبانه" در بلوار مریم و محله‌های مجاور آن اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال شهروندان از اجرای برنامه هفتگی قرار شبانه در محلات مختلف و درخواست مکرر شهروندان کوی جوادالائمه (ع) و بلوار مریم، در هفته جاری این برنامه زنده تلویزیونی در این منطقه اجرا می‌شود.

علمی بیان داشت: برنامه زنده تلویزیونی قرار شبانه تاکنون در سایت همکلاسی، میدان بسیج، پارک بانوان، کوی شهروند و شهرک زیتون اجرا شده که استقبال کم‌سابقه شهروندان را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان گفت: از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

اسماعیلی افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری بگماریم.

وی همچنین گفت: قرار شده شش خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال شود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این فضای جدید ما با تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود، کار اجرائی را آغاز می‌کنند، بحث آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی را در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را پیگیری می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز