Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان از اول شهریور ماه خبر داد و گفت: مبلغ این وام‌ها به 5 میلیون تومان افزایش یافته و از مهر ماه به بازنشستگان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، جمشید تقی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح عملکرد این صندوق پرداخت و گفت: ثبت نام وام ضروری از اول شهریور آغاز و از مهر ماه واگذار می‌شود در همین راستا تعداد وام‌ها را از ۳۰۰ به ۴۰۰ هزار نفر افزایش دادیم و همچنین مبلغ آن را نیز از ۴ به ۵ میلیون تومان رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اعتبار این وام دو هزار میلیارد تومان و کارمزد آن چهار درصد است، افزود: به منظور افزایش سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان صندوق تدابیری اندیشیده‌ایم به طوری که با تفویض اختیار به کانون‌های بازنشستگان استان‌ها سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان از ۱۰۰ به ۲۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش کمک هزینه سفر بازنشستگان گفت: ۶۷ هتل در سراسر کشور و ۳۰ سوییت در شمال کشور برای بازنشستگان در نظر داریم که برای استفاده بازنشستگان و خانواده‌های آنها 50 درصد تخفیف اختصاص می‌دهند و همچنین کمک هزینه سفر به ازای هر بازنشسته و همراهش به مبلغ 40 هزار تومان افزایش یافته است.

وی از نامگذاری پارک در هر منطقه از شهرها به نام بازنشستگان خبر داد و گفت:‌ هم اکنون 27 خانه امید تکمیل شده و 20 خانه برای بازنشستگان در حال احداث است.

تقی‌زاده وی با اشاره به تدوین بسته جدید بیمه تکمیلی برای بازنشستگان این صندوق تصریح کرد: هم اکنون دومیلیون بازنشسته به همراه خانواده‌هایشان تحت حمایت صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

وی یادآور شد: در بسته جدید بیمه تکمیلی حمایت از ۳۲ هزار بیمار صعب‌العلاج را در نظر گرفته‌ایم و علاوه بر آن امسال پوشش هزینه‌های توانبخشی برای هر بازنشسته به 540 هزار تومان افزایش یافته است.

تقی‌زاده از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی فرآیند دریافت و پرداخت خدمات درمانی به بازنشستگان خبر داد و گفت:‌ از طریق این سامانه زمان انتظار دریافت خدمات درمانی از یک ماه به 48 ساعت کاهش خواهد یافت و همچنین صندوق در نظر دارد رفاه کارت را برای بازنشستگان تهیه کند تا از این طریق بتوانند خریدهای خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهند.

وی از راه‌اندازی دهکده سلامت در استان تهران خبر داد و افزود: یک سوم بازنشستگان کشور (30درصد) در استان تهران سکونت دارند به همین دلیل به صورت پایلوت 40 هکتار زمین از سوی استانداری در اختیار ما قرار خواهد گرفت و دهکده سلامت را برای آنها راه‌اندازی می‌کنیم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت

رئیس دانشگاه شاهد گفت: حدود ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد در سال تحصیلی جاری جذب شدند.

چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جذب اساتید جدید در این دانشگاه گفت: امسال حدود ۵۰ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه شاهد جذب شده و این تعداد برای سال تحصیلی آینده افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص نحوه جذب اساتید در این دانشگاه گفت: جذب اساتید در دانشگاه شاهد بر اساس آیین نامه جذب انجام می‌شود و مراحل جذب بر اساس قانون صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا گزارش یا شکایتی از اساتید از سوی دانشجویان صورت گرفته و چه برخوردی در این خصوص انجام شده گفت: از بین ۳۴۴ استادی که در دانشگاه شاهد تدریس می‌کنند، تنها شکایت از یک استاد از سوی دانشجویان داشتیم که این استاد را خودم شخصا خواستم و صبحت کردم که شروع آن هم یکی از دانشجویان بود که این استاد علیه حجاب در کلاس صحبت کرده بود که به این استاد خاطی گفته شد و تذکر لازم دادیم که تاکنون تکرار نشده است.

چلداوی اضافه کرد: شکایت از اساتید در دانشگاه شاهد بسیار معدود است و اگر موردی هم اتفاق بیفتد برخورد لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت