Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته ششم لیگ برتر میزبان سن‌ایچ ساوه است. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پس از پایان مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که با قهرمانی مس سونگون و آقای گلی مهدی جاوید بازیکن گیتی‌پسند در ترکیب تیم بانک بیروت لبنان و کسب جایزه ارزشمندترین بازیکن این مسابقات، به بهترین شکل ممکن برای فوتسال باشگاهی ایران به پایان رسید، تیم‌های لیگ برتری باید به استقبال هفته ششم لیگ برتر فوتسال بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفته از رقابت‌ها فردا پنجشنبه 25 مردادماه با برگزاری 2 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از آنها، گیتی‌پسند در سالن پیروزی اصفهان میزبان سن‌ایچ ساوه است. مهدی جاوید روز گذشته به اصفهان بازگشت، اما مشخص نیست گیتی‌پسند را در دیدار فردا همراهی می‌کند یا خیر.

گیتی‌پسند که با 13 امتیاز صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال را در اختیار دارد در حالی به مصاف تیم 8 امتیازی و رده پنجمی سن‌ایچ ساوه می‌رود که هفته گذشته در دیداری که خالی از حاشیه نبود، موفق به شکست 3 بر صفر مقاومت قرچک شد.

نتایج نماینده ساوه در 5 هفته گذشته نشان می‌دهد که تیم چندان دست و پا بسته‌ای نیست، اما شاگردان رضا لک در تیم اصفهانی به دنبال کسب هر 3 امتیاز این دیدار برابر تماشاگران خودی هستند تا فاصله خود با سایر مدعیان لیگ برتر را حفظ کنند؛ به خصوص که حفاری اهواز مدعی و رده سومی یک دیدار کمتر از گیتی‌پسند برگزار کرده است.

تماشای دیدار گیتی‌پسند و سن‌ایچ ساوه رایگان است، اما گفته شده به دلیل مشکلات مربوط به نوسان و قطعی برق در اصفهان این مسابقه پخش زنده تلویزیونی نخواهد داشت.

هفته ششم لیگ برتر فوتسال روز جمعه با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری می‌شود و روز شنبه با رقابت مقاومت البرز و مس سونگون ورزقان در کرج به پایان می‌رسد.

برنامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 25 مردادماه، ساعت 18

مقاومت قرچک - پارسیان شهر قدس

گیتی‌پسند اصفهان - سن‌ایچ ساوه

جمعه 26 مردادماه، ساعت 18

حفاری اهواز  - لبنیات ارژن شیراز

شهرداری ساوه - فرش آرا مشهد

سوهان محمدسیما - آذرخش بندرعباس

اهورا بهبهان - شهروند ساری

شنبه 27 مردادماه، ساعت 18

مقاومت البرز - مس سونگون ورزقان

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تیم چادرملوی اردکان در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ یک فوتسال کشور با نتیجه ۴-۲ بر تیم هیات فوتبال شهرستان اصفهان فائق آمد و به لیگ‌برتر فوتسال بانوان کشور صعود کرد.

شیرین صفار، زهرا قربانی، مهدیه محمدزاده و فاطمه قهرمانی گل‌های چادرملو را در این بازی به ثمر رساندند.

نماینده استان با عملکردی خیره کننده، بدون شکست و کسب ۱۳ برد پیاپی صعودش را به لیگ‌برتر جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد