Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ اعضای شورای اسلامی شهر در پنجاه و نهمین جلسه رسمی علنی شورا قم افزایش نرخ کرایه حمل و نقل مسافری و رند شدن نرخ کرایه در برخی خطوط قم را بررسی کردند که در نهایت، با افزایش 10درصدی نرخ کرایه خودروهای حمل بار و مسافر درون‌شهری موافقت کردند.

همچنین در این جلسه لایحه دریافت مجوز نرخ پیشنهادی کرایه انواع خودرو‌های فعال در سال۱۳۹۷ با حداکثر آرا به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پیشنهاد شد نرخ کرایه های 800تومانی به 1000تومان افزایش یابد و تا دو سال دیگر افزایش قیمت صورت نگیرد.

انتهای پیام/ت

افزایش 10درصدی نرخ کرایه خودروهای حمل بار و مسافر درون‌شهری قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس اجتماعی حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر جمعه در بازدید از روند عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اهمیت این طرح برای شهر بندرعباس و تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل و بهره‌برداری از آن با هدف رفع نیاز ۱۵ سال آتیِ مرکز استان، اظهار داشت: اجرای این پروژه در دولت سیزدهم سرعت گرفته است و تاکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرار داد جهت تکمیل تصفیه خانه و متعلقاتش منعقد شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۶ فاز در دست اقدام تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس سه فاز تکمیل و سه فاز نیز در حال اجرا است، گفت: مشکلاتی پیش‌روی سرعت بخشیدن به اجرای طرح وجود دارد که آن هم بحث ثبت سفارش کالاها و تجهیزات مورد نیز و حل مسائل ارزی مرتبط با تأمین تجهیزات وارداتی است که پیگیری به این منظور از طریق پایتخت آغاز شده است تا بتوانیم ارز مورد نیاز خرید تجهیزات مورد نیاز را تأمین کنیم.

استاندار هرمزگان گفت: یکی از نارسایی‌های این پروژه این است که علی رغم هزینه کرد بالایی که در آن انجام شده است کل شهر بندرعباس را پوشش نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس ۶ هزار میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت، افزود: بهره‌برداری از این تصفیه خانه بخش عمده مشکلات فاضلاب بندرعباس را مرتفع می‌کند اما ضرورت دارد شبکه فاضلاب نهضت ملی مسکن بندرعباس و مجتمع‌های مسکن مهر فاقد شبکه نیز به این تصفیه خانه متصل شود.

دوستی از بررسی موضوع گسترش شبکه فاضلاب شهر بندرعباس با هدف اتصال به تصفیه خانه در کارگروه‌های تخصصی خبر داد و گفت: تمام همت ما این است که احداث تصفیه خانه طبق برنامه پیش برود و تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6095705

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!