Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-09@02:04:59 GMT

(تصاویر) حمله تروریستی به پارلمان انگلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۶۹۱۰

(تصاویر) حمله تروریستی به پارلمان انگلستان

فرارو- مردی بعد از کوبیدن خودروی خود به موانع امنیتی بیرون پارلمان بریتانیا در شهر لندن بازداشت شد. پلیس انگلستان این حادثه را حمله تروریستی خواند.   راننده این حادثه حدودا ۳۰ ساله است و خودرو در زمان برخورد به موانع، به تعدادی دوچرخه‌سوار و عابر پیاده نیز برخورد کرده است. سه زخمی حادثه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند، اما آسیب‌های وارد شده به آن‌ها جدی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از شاهدان می‌گویند که به نظر می‌رسید که برخورد خودرو به موانع عمدی بوده و راننده سعی داشته است به زور از این موانع که جلوی ورودی پارلمان نصب شده‌اند عبور کند.
پلیس انگلستان اعلام کرده است که این حادثه، دومین حادثۀ تروریستی روی داده در نزدیکی پارلمان ظرف ۱۸ ماه گذشته است. پیش از این در مارس ۲۰۱۷ میلادی مهاجمی ۵۲ ساله به نام خالد مسعود که متولد انگلستان بود و سوابق جنایی متعددی نزد پلیس داشت با حمله به عابران روی پل وستمینستر در نزدیکی پارلمان بریتانیا منجر به مرگ چهار نفر شد.    

عکس‌ها: رویترز

منبع: فرارو

کلیدواژه: پارلمان انگلستان حادثه تروریستی تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌ان، در پی وقوع حمله با سلاح سرد در بیمارستانی در استان «یون‌نان» در جنوب غربی چین، دست کم دو نفر کشته و ۲۱ تن دیگر زخمی شدند.

براساس اعلام منابع رسمی، این حمله که «حادثه خشونت‌آمیز» توصیف شده، در بیمارستانی محلی در «ژنشیونگ» رخ داده است.

به نوشته سی‌ان‌ان، تصاویر ویدئویی از محل حادثه نشان می‌دهد که پلیس یک مظنون را در نزدیکی بیمارستان بازداشت کرده است اما هنوز مشخص نیست که فرد بازداشت‌شده، مهاجم این حمله مرگبار است یا خیر.

کد خبر 6099186

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان +عکس
  • جدایی «دالی» از «فرانسیس» با مواد منفجره پس کشف ششمین جسد!
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل