Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نوروزی فر مسئول بسیج رسانه البرز گفت : سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج اقدام به برگزاری طرح پویش محله مهربانی هر مسجد یک جهیزیه کرده است که در اجرای این طرح خیرین هر محله برای نوعروسان خانواده های محروم اقدام به تهیه جهیزیه می کنند.


وی اظهار داشت: فراخوان این طرح از دهه کرامت آغاز و در روز عید سعید غدیرخم جهیزیه ها اهدا می شود به همین لحاظ از اصحاب رسانه نیک اندیش انتظار می رود تا در اجرای این امر خیر سهمی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی فر گفت: اصحاب رسانه ای که علاقه مند به اهدای کمک های نقدی هستند، کمک های خود را به شماره حساب جاری سازمان بسیج رسانه نزد بانک انصار به شماره 33-11504949-43-4611 واریز کنند.


نوروزی اضافه کرد: همچنین افرادی که مایل به اهدای کمک های غیرنقدی هستند، اجناس نو را به دفتر بسیج رسانه در استان البرز واقع در چهارراه کارخانه قند کرج- فرهنگسرای کوثر تحویل دهند.


وی همچنین به برگزاری جشن غدیر در صبح روز عید که توسط سپاه کرج برگزار می شود اشاره کرد و افزود: در این جشن که زوج های جوان نیز حضور دارند، از زوج های رسانه ای که از اول فروردین ماه 96 تا سوم مرداد ماه 97 مصادف با میلاد امام رضا(ع) عقد ازدواج آنان بسته شده، دعوت می شود تا در این جشن شرکت کنند.


رئیس بسیج رسانه استان البرز اضافه کرد: این زوج ها با در دست داشتن کپی سند ازدواج خود می توانند در قرعه کشی هدایای ویژه ی این جشن حضور داشته باشند زیرا یکی از هدایای این مراسم ویژه زوج های رسانه ای است.


در اجرای «طرح پویش محله مهربانی هر مسجد یک جهیزیه» در محلات شهرستان کرج تا کنون حدود 100 جهیزیه جمع آوری شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی مهری و مهربانی دو روی سکه ما با زمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ امروز جمعی از دوستداران طبیعت در اقدامی نمادین و به صورت خودجوش پارک جنگلی چغاسبز را از پسماند‌ها و آلودگی‌های محیط زیستی پاکسازی کردند.

این برنامه فرهنگی امروز با شرکت ۲۰۰ نفر از مردم و مسئولان انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • بی مهری و مهربانی دو روی سکه ما با زمین
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد