Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@11:22:38 GMT

پیش بینی آب و هوا در آخر هفته

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۰۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز بارش‌های پراکنده در استان‌های گیلان، شرق مازندران پیش‌بینی شده که این شرایط برای فردا به میزان کمتری روی می‌دهد.

وی تصریح کرد: جمعه اکثر نقاط کشور آسمان صاف و آفتابی خواهند داشت، ضمن این‌که امروز در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده که تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در برخی نقاط استان‌های مرکزی، قم و همدان طی امروز و فردا در برخی ساعات گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که فردا سواحل دریای خزر و خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود،‌گفت:‌ امروز و فردا تهران آسمان صاف همراه با وزش باد خواهد داشت. حداکثر دما امروز پایتخت 36 درجه و حداقل دما فردا صبح 24 درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است.

رفیعی بیان کرد: گرم‌ترین مرکز استان اهواز با 45 درجه و خنک‌ترین مرکز استان نیز شهرکرد با 10 درجه بالای صفر گزارش شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد

امروز سه شنبه ۷ فروردین، فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است و به تدریج از کشور خارج می‌شود. همچنین از بعدازظهر امروز تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش ایرنا، فردا چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط مرکز و شمال شرق، در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

جمعه گستره بارش در برخی نقاط مرکز شرق شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی است.

سه شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

امروز خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۵ و کمینه دما ۸ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • وزش باد گرم در گیلان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما از فردا
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد 
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد