Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح جدید فروش محصولات با محدودیت کد ملی و صرفاً جهت مصرف کنندگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی انجام خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، گروه خودروسازی سایپا با توجه به افزایش تقاضای محصولات در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و به منظور متعادل سازی شرایط بازار خودرو, پیش فروش محصولات سایپا را جاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح جدید فروش محصولات با محدودیت کد ملی و صرفاً جهت مصرف کنندگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی انجام خواهد شد.

بر این اساس با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان می توانند فقط از طریق مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی  www.saipagroup.ir، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن 096550 پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

سایپا طرح پیش فروش اینترنتی محصولات خود را از صبح روز چهارشنبه 24 مرداد ماه سال جاری از ساعت 10 صبح آغاز می‌کند.

شرایط پیش فروش نقدی (صرفا اینترنتی)

توضیحات:

1 - سود مشارکت در این طرح 15 و سود انصراف 12 درصد می‌باشد.

2- در این بخشنامه محدودیت کد ملی اعمال میگردد.

3- مشتریانی که طی 6 ماه گذشته اقدام به ثبت نام خودرو نموده‌اند، مجاز به ثبت‌نام نمی‌باشند.

4- در این بخشنامه امکان صلح وجود ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو سایپا پیش فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست

گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تا ۲۳ اسفندماه موفق شد ۴۷۴ هزار و ۴۹۴ دستگاه خودرو تولید کند و رکورد سال گذشته خود را بهبود ببخشد؛ همچنین رکورد ۱۱ ساله در تولید کل محصولات داخلی گروه تا تاریخ ۲۵ اسفندماه شکسته شد.

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تا ۲۳ اسفندماه، با تولید ۴۷۴ هزار و ۴۹۴ دستگاه خودرو که ۴۷۱ هزار و ۹۲ دستگاه آن محصولات داخلی و ۳۴۰۲ دستگاه آن وارداتی (CBU)‌است، ‌ توانست رکورد سال گذشته خود را که ۴۷۴ هزار و ۴۵۴ دستگاه بود، بشکند.

همچنین در ادامه موفقیت‌های کسب شده، از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه، این مجموعه تولید محصولات داخلی (منهای خودروهای وارداتی و مونتاژی) خود را به ۴۷۴ هزار و ۵۸۳ دستگاه رسانده که این امر نشان می‌دهد، گروه سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید خود را شکسته است.

بر این اساس در سال ۱۳۹۲، ‌میزان تولید محصولات داخلی گروه سایپا ۲۹۵ هزار و ۸۵۷ دستگاه و سال ۱۳۹۳ این عدد ۳۸۹ هزار و ۴۲۵ دستگاه بوده است. در سال ۱۳۹۴ عدد یاد شده به ۳۲۰ هزار و ۱۰۲ دستگاه رسید و سال ۱۳۹۵ گروه سایپا در تولید محصولات داخلی خود عدد ۴۳۰ هزار و ۲۸ دستگاه را ثبت کرد. سال ۱۳۹۶ نیز میزان تولید به بیش از ۴۵۳ هزار و ۳۴۲ دستگاه رسید و سال ۱۳۹۷ با آغاز تحریم‌های ظالمانه میزان تولید در حدود ۳۰۶ هزار و ۸۲۷ دستگاه بود. همچنین طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ نیز به ترتیب تولید محصولات داخلی گروه سایپا ۳۹۷ هزار و ۱۵۹ دستگاه، ۴۱۲ هزار و ۷۶۴ دستگاه، ۳۷۴ هزار و ۳۹۸ دستگاه و در نهایت ۴۷۴ هزار و ۴۵۴ دستگاه بود.

تولید محصولات کوییک اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک، ساینا اتوماتیک، کوییک S، شاهین (MT / AT) و  ساینا S دوگانه سوز نیز افزایش چشمگیر داشته است. از ابتدای سال جاری تا ۲۳ اسفندماه ۶۹۱۵ دستگاه کوییک اتوماتیک تولید شده؛ ‌ این عدد سال گذشته ۴۳۷۰ دستگاه بود. بر این اساس در این محصول افزایش ۲ برابری تولید به دست‌آمده است. تولید کوییک R اتوماتیک نیز در مدت عنوان شده افزایش ۲ برابری داشته است. بدین جهت ۸۹۸۹ دستگاه کوییک R اتوماتیک تولید شده؛ میزان تولید سال گذشته در مجموع ۴۴۶۷ دستگاه بوده است. همچنین تولید ساینا اتوماتیک از ابتدای سال جاری تا ۲۳ اسفندماه ۲۲ برابر شده؛ سال گذشته مجموع تولید این خودرو ۱۱۷ دستگاه بود و اکنون به ۲۶۰۲  دستگاه جهش داشته است.

بر اساس زمان اعلام شده، در تولید کوییک S رشد قابل توجه ۲ برابری ثبت شده؛ ‌ تولید این خودروی محبوب تا ۲۳ اسفندماه ۵۴ هزار و ۶۹۱ دستگاه (میزان تولید سال گذشته کوییک S حدود ۲۴ هزار و ۶۲۸ دستگاه) بوده است. همچنین در این مدت ۴۳ هزار و ۳۰۵ دستگاه شاهین تولید شده؛ ‌ سال گذشته این عدد ۳۴ هزار و ۴۸۲ دستگاه بوده، ‌ در این حوزه رشد ۱.۲۵ برابر به دست آمده است. ساینا S دوگانه سوز نیز با افزایش ۳۴ برابری نسبت به سال گذشته از تولید ۴۰ هزار و ۵۰۶ دستگاه عبور کرد؛ سال گذشته میزان کل تولید این خودرو هزار و ۱۷۳ دستگاه بود.

در  این میان باید یادآورشد که سایت سایپا سیتروئن از ابتدای سال جاری تا ۹ اسفندماه، ۱۱۰ هزار و ۲۱۸ دستگاه ساینا تولید کرده؛ ‌سال گذشته میزان کلی تولید این مجموعه ۱۱۰ هزار و ۱۱۰ دستگاه بوده است. در سایت سایپا نیز تا تاریخ ۷ اسفندماه میزان تولید خودرو ۱۳۷ هزار و ۳۶۹ دستگاه بوده؛ ‌ سال گذشته این عدد در حدود ۱۳۷ هزار و ۲۱۸ دستگاه بوده است. همچنین در سایت بن رو رشد مناسبی به دست آمده؛ از ابتدای سال جاری تا ۶ دیماه میزان تولید وانت ۱۵۱، ۴۴ هزار و ۳ دستگاه (میزان تولید سال گذشته ۴۳ هزار و ۸۰۰)  بوده است.

رکوردشکنی در گروه خودروسازی سایپا در حالی اتفاق افتاده که خودروهای ناقص برند گروه سایپا صفر و حداکثر تولید عبور مستقیم در جریان است؛ ‌ تولید محصولات سایپا با حداکثر ظرفیت، تا ۲۷ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند + جدول
  • ریزش ناگهانی قیمت خودرو در آخرین روز‌های سال
  • انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی
  • گروه سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ خودرو‌های وارداتی گران شدند
  • رکوردشکنی سایپا در تولید محصولات داخلی
  • سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • ۵۰ درصد از بلیت سفر‌های نوروزی قم اینترنتی عرضه می‌شود
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول