Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر همتی رئیس کل جدید بانک مرکزی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار اصلی تعادل‌بخشی به موضوع ارز بر عهده بازار ثانویه است؛ این بازار به تدریج عمق پیدا می کند و قیمت های آن همانگونه که امروز رئیس جمهور اشاره کرد، برای واردکنندگان خیلی قابل قبول نیست، بنابراین به سمت کاهش قیمت حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما نیز تأیید می‌کنیم که خود صادرکنندگان باید متوجه شوند که با این قیمت ها ارزشان خریداری نمی شود و باید قیمت های خود را پائین بیاورند.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: ما از اول نیز گفته ایم که در قیمت‌گذاری دخالت نمی کنیم و بازار خودش تصمیم خواهد گرفت.

همتی درخصوص موضوع سکه نیز خاطرنشان کرد: وزن اصلی بازار ما بر روی بازار ثانویه است و در حال حاضر ۹۵ درصد معاملات در این بازار انجام می شود که این موضوع بر روی بحث سکه نیز به تدریج تأثیر خود را خواهد گذاشت.

وی در پایان گفت: سکه هایی را که در گذشته با قیمت مشخص پیش‌فروش کرده ایم، به موقع و با همان قیمت تحویل خواهیم داد.

کد خبر 4375374 محمد شلتوکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک مرکزی ایران جلسات هیات دولت عبدالناصر همتی نرخ سکه و ارز مردم علیه احتکار مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران علی ربیعی ایالات متحده آمریکا استیضاح محمد جواد ظریف رئیس جمهور اسلامی ایران علی لاریجانی سپاه پاسداران برجام دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلک پورشه خالی شد

پورشه کاهش سود ۳ ماهه اول را به دلیل افزایش هزینه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی پورشه از کاهش ۳۰ درصدی سود عملیاتی در سه ماهه اول خبر داد و به سرمایه‌گذاری بیشتر در آنچه که این خودروساز لوکس آلمانی بزرگترین سال عرضه محصولات خود در تاریخ نامیده است، اشاره کرد.

سود عملیاتی در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱.۲۸ میلیارد یورو (۱.۳۷ میلیارد دلار) رسید، در حالی که فروش برای این دوره به ۹.۰۱ میلیارد رسید که از ۸.۷۷ میلیارد پیش بینی شده بود.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در بیانیه‌ای گفت: «ما در وضعیت چالش‌برانگیز، در مسیر خود باقی می‌مانیم و با قاطعیت راهبرد خود را دنبال می‌کنیم.»

خودروسازان آلمانی در تلاش هستند تا تقاضای چین را احیا کنند، به طوری که تحویل به بزرگترین بازار آنها در مقابل رقبای بی ام و و مرسدس کاهش یافته است و پورشه ۲۴ درصد کاهش در تحویل سه ماهه ثبت کرده است. مدیر مالی پورشه، اظهار کرد در حالی که تقاضا در چین همچنان به چالش کشیده می شود، این شرکت با دوری از جنگ قیمتی که بازار محلی را در بر گرفته است، حاشیه سود را به خطر نمی اندازد.

بر اساس گزارش رویترز، این گروه چشم انداز سال ۲۰۲۴ خود را برای حاشیه سود ۱۵ تا ۱۷ درصدی در سال ۲۰۲۴ حفظ کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قلک پورشه خالی شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی