Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@23:38:34 GMT

پرونده گولچ بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۳۰۹

پرونده گولچ بسته شد

خبرگزاري آريا- باشگاه پرسپوليس با پرداخت طلب 60 هزار دلاري آنتوني گولچ، پرونده مطالبات اين بازيکن را نيز بست تا خطري از سوي اين بازيکن تيم را تهديد نکند.
به گزارش آريا، مدافع استراليايي پرسپوليس که در ليگ شانزدهم به اين تيم پيوست و در اتفاقي عجيب بعد از هفته سوم با خروج از ايران شکايتي را متوجه باشگاه کرد، اکنون پرونده‌اش با پرداخت کامل مطالباتش بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين بازيکن که با طرح شکايتي مبني بر قصور باشگاه در پرداخت پيش قرارداد از اين باشگاه شکايت کرد وبه تعهد خود براي بازگشت به ايران چشم پوشي کرد. عدم رسيدگي درست در آن مقطع توسط مديران باشگاه در نهايت باعث پيروزي اين بازيکن در راي دادگاه شد و باشگاه مجبور شد تمام مطالبات اين بازيکن که حتي يک دقيقه در ترکيب تيم به ميدان نرفته بود را پرداخت کند.
پرسپوليس که سايه حذف از ليگ قهرمانان را با توجه به شکايت و مطالبات بازيکنان خارجي احساس مي‌کند، توانست توسط حميد رضا گرشاسبي روز گذشته طلب 60 هزار دلاري آنتوني گولچ را پرداخت کند و اکنون اين پرونده به طور کامل بسته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرونده گولچ پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای ماه فروردین بابت اجرای طرح دارویار خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرشته میرزازاده؛ معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص 7 هزار میلیارد تومان برای ماه فروردین بابت اجرای طرح دارویار خبر داد و گفت: این مبلغ برای پرداخت فروردین ماه صادر شده تا پس از ارسال اسناد بیمه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها بابت دارویار و شیر خشک یارانه‌ای پرداخت شود.

وی افزود: در بخش بستری نیز مطالبات بیمارستان‌ها برای حدود 45 روز پرداخت خواهد شد.

تجویز دارو در ایران 2 برابر استاندارد جهانی/ نیاز به بودجه 155 هزار میلیاردی برای دارویار در سال 1403

میرزا زاده ادامه داد: از تیر ماه سال 1401 تا کنون که این طرح عملیاتی شده پرداخت از جیب را ثابت نگه داشته‌ایم؛ قصدمان هم این است که از طریق پرداخت مابه‌التفاوت اجرای این طرح را مستمر کنیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳