Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:12:57 GMT

کشف 3 انبار حاوی 8 هزار قطعه لوازم یدکی خودرو در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۳۱۵

کشف 3 انبار حاوی 8 هزار قطعه لوازم یدکی خودرو در مشهد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف چند انبار کالای احتکار شده خبر داد و گفت: 3 انبار لوازم یدکی خودرو و لوازم خانگی داخلی و خارجی در مشهد کشف شد.

سیدیاسر رایگانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی گزارشات رسیده در بازرسی‌های مختلف در سطح کشور یک انبار 5100 تنی برنج و حبوبات در یاسوج کشف شده که این محموله از یکی از بنادر جنوبی وارد کشور شده است و در یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف یاسوج در انباری به صورت غیرقانونی نگهداری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مورد هم ظن قاچاق و هم ظن احتکار وجود دارد که تا تعیین تکلیف، این انبار پلمب شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: در مشهد 3 انبار با انبوه بسیار زیادی کالا طی 24 ساعت گذشته مهر و موم شدند که شامل بیش از 8 هزار قطعه لوازم یدکی خودرو بوده و همچنین مقادیر بسیار زیادی لوازم خانگی داخلی و خارجی کشف شده است.

رایگانی افزود: در انبار کشف شده در مشهد 1900 تن برنج خارجی نیز موجود بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: بخش زیادی از این اطلاعات از طریق مردم به اطلاع سازمان تعزیرات می‌رسد که شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی 300000135 سازمان تعزیرات حکومتی یا شماره تلفن 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سازمان تعزیرات مفاسد اقتصادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو