Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@04:03:38 GMT

دستگیری قاتل جوان کوهرنگی در نیم ساعت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۴۳۷

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ (استان چهارمحال و بختیاری) از کشته شدن جوان 38 ساله در این شهرستان و دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت خبر داد. آفتاب‌‌نیوز :  سرگرد امیر انتظامی‌نیا در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت‌‎های پلیس 110 مبنی بر قتل جوان 38 ساله در این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری مرکزی شهرستان کوهرنگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور و پس از انجام اقدامات اولیه مشخص شد که جوان 38 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است .
فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ ادامه داد: بلافاصله تیمی ویژه متشکل از ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی برای دستگیری قاتل و انجام تحقیقات بیشتر به محل اعزام شدند.
انتظامی‌نیا با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به قتل پس از ارائه مدارک و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.ایسنا  کد خبر: ۵۴۰۰۵۶ تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دستگیری قاتل کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگ یک آدم‌ربا در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: شب گذشته (27 فروردین‌ماه) در پی مراجعه حضوری شهروندی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر ربایش پسر 12 ساله‌اش توسط یک شخص ناشناس بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: مأموران پلیس با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی، مخفیگاه و هویت متهم را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه فرد گروگانگیر از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد از جمله چندین فقره انواع سرقت بوده است، گفت: یگان‌های عملیاتی و تخصصی پلیس در صحنه با هوشمندی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، فرد ربوده شده را صحیح و سالم، آزاد و به آغوش خانواده بازگرداندند.

کشوری با اشاره به دستگیری فرد گروگانگیر در این عملیات بیان کرد: متهم انگیزه خود از آدم‌ربایی را اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده عنوان کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین