Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - رئیس هیات تیراندازی با کمان استان گفت :مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان و انتخابی تیم ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان داخل سالن به میزبانی هیئت استان چهارمحال و بختیاری 8 شهریور ماه به مدت 2 روز در دو رشته رویکرو و کامپوند برگزار می شود.

احمد رئیسی درگفتگوبا خبرگزاری خبرآنلاین شهرکرد افزود : همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی، کارت عضویت فدراسیون و کارت بیمه ورزشی در این مسابقات الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیسی در خصوص هزینه ورودی مسابقات نیز تصریح کرد: هزینه ورودی مسابقات برای هر نفر 80 هزار تومان است که شرکت کنندگان می بایست این مبلغ را به شماره کارت 6273811077814538 بانک انصار به نام فدراسیون تیراندازی با کمان واریز نمایند.


رئیس هیات تیراندازی با کمان استان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در شهر شهرکرد، خیابان فارابی شمالی، سالن ورزشی شهدای گمنام برگزار می‌شود.


وی مهلت ثبت نام برای رزرو و پرداخت هزینه اسکان و پذیرایی را 3 شهریور ماه اعلام کرد.


رئیسی در پایان تصریح کرد: متقاضیان جهت ثبت نام برای خوابگاه و پذیرایی با شماره 09035201303 (نگار حسینی) تماس حاصل نمایند.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - خبر ورزشی - وزارت ورزش و جوانان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری خبر ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران توانست به لطف گل ثانیه‌های پایانی مهدی قایدی، نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود تا بالاخره قفل دروازه میزبان روی یک موقعیت باز شود.

پیش از به ثمر رسیدن گل قایدی و در دقیقه ۳۹ بود که ترکمنستان به روی دروازه ایران خطرساز شد. بازیکن میزبان در پشت محوطه جریمه یک توپ را دریافت کرد و سپس به سمت دروازه ایران پیش رفت که با خطای کنعانی زگان روی زمین افتاد.

پس از این صحنه نیز داور بلافاصله دست به جیب شد و مدافع تیم ملی را با کارت زرد جریمه کرد. در شرایطی که کنعانی زادگان به این تصمیم داور تایلندی به شدت معترض بود، اعتقاد داشت که خطایی مرتکب نشده اما همین صحنه و کارت زردی که قاضی میدان از جیب خارج کرد، منجر به محرومیت او شد.

کنعانی زادگان پیش از این و در دیدار برابر تیم ملی ازبکستان یک کارت زرد گرفته بود، بدین ترتیب دو اخطاره شد و بازی پنجم از مرحله گروهی که قرار است در تاریخ هفدهم خرداد مقابل هنگ کنگ برگزار شود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • شهرستان فرخشهر میزبان گردشگران نوروزی
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • چهارمحال و بختیاری میزبان گردشگران کمپرو آفرود سوارکشور
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • اهالی سودجان میزبان بارش برف بهاری شدند + فیلم