Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@11:56:22 GMT

قرآنیان سپاه فجر فارس در تكاپوی رقابت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۷۵۲۴

قرآنیان سپاه فجر فارس در تكاپوی رقابت

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله مقدماتی سی و هفتمین مسابقات قرآن كاركنان كادر و وظیفه سپاه فجر فارس به‌صورت همزمان از صبح امروز، 24 تیرماه جاری در 4 نقطه استان برگزار شده و در حال برگزاری است.
مسابقات شهرستان‌های شمال استان به میزبانی اقلید، شرق استان به میزبانی استهبان، جنوب استان به میزبانی خنج و مركز استان نیز به میزبانی سپاه بقیةالله(عج) شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن خبیر، مدیر قرآن و عترت سپاه فجر فارس در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایكنا گفت: این مسابقات به صورت همزمان در 4 نقطه استان در حال برگزاری است كه نتایج آن طی دو سه روز آینده مشخص خواهد شد.
وی با بیان اینكه برگزیدگان این مرحله، به مرحله استانی اعزام می‌شوند، افزود: نفرات ممتاز هر رشته كه حدنصاب ۷۰ درصد امتیاز را كسب كنند به مرحله استانی راه پیدا خواهند كرد.
خبیر همچنین از رقابت 140 نفر در 10 رشته این مرحله از مسابقات خبر داد و گفت: در شهر مقدس شیراز قریب 40 نفر در این مرحله از مسابقات به رقابت پرداختند.
مدیر قرآن و عترت سپاه فجر فارس با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و كل، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و اذان برگزار شد.
وی با بیان اینكه مرحله استانی در شهریورماه برگزار خواهد شد، گفت: امسال مرحله منطقه‌ای نیز قبل از برگزاری مرحله كشوری اضافه شده است كه استان فارس در آبان‌ماه امسال میزبان متسابقان استان‌های جنوب كشور خواهد بود.
یادآور می‌شود، نتایج این مسابقات متعاقباً طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات قرآن سپاه فجر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی